י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פוסט פרידה

בנט מכיר בכישלון: "רק אני אחראי לתוצאה"

יו"ר הימין החדש נפתלי בנט שהתבשר באופן רשמי כי מפלגתו לא עברה את אחוז החסימה בבחירות שנערכו, מפרסם פוסט מרגש ונפרד מהתומכים: "אנחנו לא קבלנים של הצלחות, אנו שליחים להשתדלות"

בנט מכיר בכישלון: "רק אני אחראי לתוצאה"
בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אכזבת הבחירות: לאחר שהסקרים החמיאו למפלגה וטענו כי המפלגה שהוקמה תעבור את אחוז החסימה, שר החינוך ויו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, מכיר בכשלון שלו במערכת הבחירות ומפרסם פוסט פרידה בעמוד הפייסבוק שלו.

בנט פותח הפוסט שפרסם, "עשיתי הכי טוב שיכולתי למען העם האהוב שלי. בתום 6 שנות שירות כשר, 100 ימי קמפיין ועוד שבוע של מאבק למען כל קול, אני יכול לומר: עשיתי הכי טוב שיכולתי למען עם ישראל, העם האהוב שלי. הפעם זה לא הספיק".

יו"ר 'הימין החדש' לוקח אחריות על ההפסד, "אין לי טענות לאיש. אני ורק אני אחראי לתוצאה. יש כאלה שלעגו לנו על המאמץ הזה לעבור את סף אחוז החסימה: "זה פתטי, חסר סיכוי, נואש"".

"לא נורא. אני מעדיף שחלקי יהיה עם המתאמצים בחזית ולא עם הלועגים מן היציע. אנחנו לא קבלנים של הצלחות, אנו שליחים להשתדלות. ועשיתי כל שיכולתי. רק ככה מצליחים בלימודים, בהייטק, בצבא, בכל מקום בחיים. מתאמצים. גם אם נראה כמעט אבוד. לפעמים זה מצליח. הפעם לא. כשר חינוך זה מסר שאני רוצה להעביר לכל תלמידה ותלמיד, יזם, וכל אדם עם חלום, אל תוותרו! לעולם אל תוותרו על מטרה ראויה! גם אם זה נראה חסר סיכוי", מוסיף שר החינוך.

נפתלי בנט מתייחס גם לטענות שלו על ספירת הקולות, "אכן מצאנו אי-סדירויות בקלפיות ואף מעבר לכך, אך אין בהם, כשלעצמם, כדי לבטל את כל תוצאות הבחירות. משפטנים שלנו יבחנו את הממצאים בשבועיים הקרובים, אך בשלב זה אנחנו ממשיכים הלאה. אני מאמין ברוח הישראלית הגדולה. אני מאמין שלעם שלנו יש ייעוד גדול: להיות מדינת מופת, ולכולנו יש עבודה רבה להגיע לכך".

את הפוסט המרגש של הכוכב הפוליטי שנפלט על חודו של קול אל מחוץ לכנסת, חותם בנט בתודה לשורת שותפים, בהם כמובן בני משפחתו וחבריו לרשימה.

בנט מזכיר בדברים שכתב את השותפה הפוליטית שלו, איילת שקד. "יחד, בשש השנים האחרונות, אחזנו בהגה הספינה, משכנו ימינה, והצלחנו לשנות לטובה את הנתיב של מדינת ישראל. הספינה תמשיך לשוט גם בלעדינו. כואב לי עבור המדינה ועבורה שאיילת שכל כך מוכשרת תיפרד לזמן מה מהתפקיד אך אין לי ספק שהיא תשוב לשרת את העם שלנו".

"תודה גדולה לקדוש ברוך הוא שאני בוטח בו כמו תמיד, ומודה לו על הטובה ועל הרעה. אתם תמשיכו מאיפה שהפסקתי. ואני מבטיח: בכל מקום בו אהיה, לעולם לא אפסיק להיות חייל של עם ישראל", מסיים בנט.

נפתלי בנט מפלגת הימין החדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד