י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בלב בני ברק • צפו

לאור יום, לעיני אנשים: גנב אלפים מהקופה

אדם שהיה בפנים חשופות, גנב סכום כסף מהקופה של מנהל סניף הדואר הממוקם בעיר בני ברק, הכל קרה לעיני הממתינים בסניף ומבלי שמישהו מעובדי הסניף שם לב | צפו בוידאו

לאור יום, לעיני אנשים: גנב אלפים מהקופה
גניבת אלפי שקלים מקופת מנהל סניף הדואר צילום: מצלמת אבטחה

לאור היום: צעיר ששהה הערב (שלישי) בסניף הדואר ברחוב רבי עקיבא 75 בבני ברק, גנב סכום כסף מהקופה של מנהל הסניף, בעת שזה קם מכסאו להביא דבר מה.

בתיעוד הוידאו ממצלמת האבטחה בסניף הדואר, ניתן להבחין בצעיר עומד בעמדה ליד, מסתובב בסמוך לעמדה של מנהל הסניף, ומביט לעבר הקופה שנותרה פתוחה.

בשלב כלשהו, הוא התייצב בין שתי העמדות, מכניס את פלג גופו העליון ביניהם - שולח את ידו לעבר הקופה ושולף משם ערימה של שטרות - וחוזר לשבת על ספסל ההמתנה ליד אדם, וכעבור שניות אחדות שניהם קמים ויוצאים מהסניף.

עם צאת השניים מהסניף, נראה אדם קם מספסל סמוך ומעיר את תשומת ליבם של עובדי הסניף לגניבה שהתרחשה לעיני הממתינים בסניף ומבלי שמישהו מעובדי הסניף שם לב לכך.

מיד הוזעקה המשטרה ושוטרי סיור ממרחב דן הגיעו למקום ופתחו בחקירה. הגנב, תועד במצלמות כשהוא אינו רעול פנים, ולא ברור מה הוא חשב לעצמו והאם הדבר היה מתוכנן.

גורם בכיר בדואר ישראל ששוחח עם 'בחדרי חרדים', העריך כי מדובר בסכום של אלפי שקלים בודדים, דבר שכלול בביטוח. "הבעיה שבסופו של דבר העונש שהגנב יקבל - הוא מזערי".

בנק הדואר רחוב רבי עקיבא מצלמת אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד