י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הבנת הדרישות והצרכים מאוהל אבלים

אם אתם זקוקים לאוהל אבלים, ההמלצה תהיה להבין תחילה את הדרישות והצרכים, בהתבסס על הפרמטרים הבאים:

הבנת הדרישות והצרכים מאוהל אבלים
אהל אבלים צילום: יח"צ

אם אתם זקוקים לאוהל אבלים, ההמלצה תהיה להבין תחילה את הדרישות והצרכים, בהתבסס על הפרמטרים הבאים:

  • כמות האבלים – מכיוון שאוהלי אבלים מגיעים בגדלים שונים, חשוב תחילה לקחת בחשבון את מספר האבלים, האוהל אמור להיות מרווח דיו בשביל לאפשר נוחות מקסימאלית בכל ימי השבעה וכמובן, לקחת בחשבון גם את המנחמים אשר אמורים להגיע אל האוהל.
  • כמות המנחמים הצפויים להגיע – כמובן שהמנחמים מגיעים בדרך כלל בבודדים או בקבוצות קטנות. אך במקרים בהם הנפטר היה איש ציבור או אדם מוכר, ייתכן וכמות המבקרים תהיה גדולה במיוחד לאורך כל השבעה. זה אומנם נכון שקשה להעריך במצבים כאלו את כמויות המבקרים, אך מי שמצפה לכמויות גדולות של מנחמים עדיף להזמין את האוהלים הגדולים יותר מצב של עודף מקום יהיה עדיף על צפיפות.

  • רשימת ציוד לאוהלהציוד הנדרש לאוהל אבלים הוא בדרך כלל קבוע, כאשר הכמויות משתנות. ציוד זה יכלול: כיסאות, שולחנות ותאורת ערב מתאימה. במקרים רבים, הציוד אמור להכיל גם מיחם ומקרר, אם האוהל ממוקם בגינת הבית הפרטית, סביר להניח שניתן יהיה להשתמש במקרר ובאמצעי החימום של הבית, לעומת זאת אם האוהל מוקם בחניה או בחצר הבניין, כדאי לקחת בחשבון את כל סוגי הציוד להם אתם עתידים להזדקק.

  • מיקום האוהל – מיקום האוהל ישפיע במידה רבה על בחירת גודלו, אם אתם מייעדים לאוהל שטח שהוא יחסית קטן, תאלצו לבחור באוהל הקטן יותר כמובן, שבאפשרותכם לנסות ולקבל ייעוץ מקצועי אשר יוכל לסייע לכם למצוא אלטרנטיבות מתאימות יותר למיקום האוהל.
  • זמנים – בעת בחירת חברה המציעה שירותי השכרה של אוהלי אבלים, חשוב מאוד לשים דגש על נושא הזמנים. רוב החברות ערוכות להגיע ולהרכיב את האוהל שעות בודדות ממועד הפנייה. יחד עם זאת, כדאי לברר את הנושא הזה, בכדי להבטיח שהאוהל יותקן ויפורק בזמן.


אם אתם מתקשים להגיע למצב בו אתם מבינים את מלוא הדרישות והצרכים שלכם מאוהל האבלים, תמיד תוכלו להיוועץ עם נציג מטעם החברה המשכירה, על מנת שזה יסייע לכם לשים את האצבע על אותם צרכים.

מחפשים להשכיר אוהלים לכל מטרה? אנחנו כאן בשבילכם, אוהלי הפסגה

אבלים ניחום אבלים אוהל אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד