י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר שעות מתוחות

נקבעה שעת המראה חדשה לטיסה שבוטלה

הטיסה שכמעט בוטלה ערב חג הפסח מניו יורק לישראל דרך רוסיה, תמריא באיחור של כ-22 שעות, לאחר שעות מורטות עצבים

נקבעה שעת המראה חדשה לטיסה שבוטלה
מטוס של חברת 'אל על' ממריא מנתב"ג צילום: משה שי, פלאש 90

לאחר כ-22 שעות של עיכוב בשדה התעופה שבתוכן שלחו את הנוסעים הביתה, עשרות המשפחות החרדיות שהיו אמורות להמריא עם מטוס חברת אירופלוט משדה"ת JFK שבארה"ב לישראל קיבלו הודעה שהטיסה תמריא הערב (רביעי) בשעה 21:00 שעון ניו יורק.

אחר הצהריים המשפחות קיבלו הודעה שאין להם דרך להגיע לחג הפסח לישראל והאופציה היחידה היא טיסה חלופית עם אל-על בשעות הערב במחיר גבוה של 2,000$ לכרטיס, כשהחברה מצידה מוכנה לשלם רק את המחיר אותו הם גבו על הכרטיס. לטענת החברה מדובר בכשל טכני במטוס שבגינו לא ניתן היה להמריא.

אחד הנוסעים שהמתין שעות ארוכות סיפר ל'בחדרי' על השעות הקשות: "פתאום הודיעו לנו שהטיסה נדחית, כל שעה אמרו לנו עוד שעה ובסוף פשוט ביטלו ואמרו לנו שיש להם שבוע הבא ביום שני, כך שמבחינתם אנחנו אמורים להישאר כאן לפסח, הם מוכנים לשלם רק את סכום הכרטיס ואנחנו נאלץ לטוס עם אל על במחיר כפול, כ-2000 דולר".

"יש כאן הרבה משפחות עם ילדים ותינוקות, זה מצב בלתי נסבל, הם הזמינו שוטרים שפשוט הדפו אותנו החוצה, כי לא רצינו לעזוב, אנחנו נמצאים עכשיו בהמתנה למזוודות שלנו".

אך לאחר סאגה ארוכה מאד, נמצא הפתרון לטיסה שכמעט בוטלה והיתה משאירה רבים בארה"ב בחג ראשון של פסח. כאשר דווח כי הערב 21:00 שעון ארה"ב, הטיסה תמריא באיחור של כ-22 שעות.

JFK אל על נמל התעופה בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד