י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

על החשיבות שבאתרי חדשות

נראה כאילו תפקידה של התקשורת כבר ברור מאליו, מדובר בכלי ייעודי המשמש לצורך חשיפת פרשות וגם למטרות פנאי • את התכנים של המדיה האנושות צורכת עוד מאז שהדבר התאפשר ונראה שהחשיבות שלה איננה פוחתת עם השנים אם לא עולה

על החשיבות שבאתרי חדשות
עיתון צילום: pixsabay

נראה כאילו תפקידה של התקשורת כבר ברור מאליו, מדובר בכלי ייעודי המשמש לצורך חשיפת פרשות וגם למטרות פנאי. את התכנים של המדיה האנושות צורכת עוד מאז שהדבר התאפשר ונראה שהחשיבות שלה איננה פוחתת עם השנים אם לא עולה.

עד לפני כמה עשרות שנים היינו צריכים לקרוא עיתון או להדליק את הרדיו בשעה הנכונה כדי להתעדכן בדבריה של מהדורת החדשות וכפי יכולתם, אלו עשו את עבודתם נאמנה אך היום יותר ויותר אנשים עוברים לקבל את העדכונים השוטפים דרך אתרי חדשות. אז מהי הסיבה שאנשים רבים עוברים להתעדכן באתרי החדשות ומדוע הם כל כך חשובים לסדר חברתי תקין?

אתרי החדשות מאפשרים הצגת יותר תוכן

מהדורת החדשות של אתר טלוויזיה מוגבל בזמן, כשאנחנו מקבלים עיתון, הוא מוגבל בסופו של דבר במספר העמודים. אתרי החדשות לעומת זאת, מוגבלים אך ורק בכמות הכותבים והשדרים שהם יכולים להחזיק.

מסיבה זו, אחת מהחשיבויות של אתרי החדשות הינה להציג בפנינו מידע נוסף על המידע השוטף ששומעים בכלי מדיה אחרים שפעמים רבות מתעסקים בדיוק באותן הכתבות. הרי גם כאשר מדובר בתוכנית טלוויזיה שעוסקת בפנאי או ברכילות, אין באפשרותה לגעת בנושאים רבים והיא צריכה להתאים לציבור כמה שיותר רחב.

אתרי החדשות לעומת זאת, יכולים לתת מקום למדורים של כותבים מסוימים הפונים גם רק לחלק מהאוכלוסייה, להציג יותר תוכן וכך להגיש מידע רלוונטי ואקטואלי המתאים באופן ספציפי ליותר אנשים.

עדכונים בשעות נוחות

גם אם אתם נוהגים לצפות בתוכנית כתבות מסוימת אך היא משודרת בכל יום בשעה שש, ייתכן ותתקשו להתמיד ולצפות בתוכנית בכל פעם שהיא מתקיימת. חשיבותם של אתרי החדשות באה לידי ביטוי גם בהגשת המידע החשוב לנו בכל שעה שבה יש באפשרותנו להתעדכן. במקום שאתרי החדשות יפריעו לנו לסדר היום על ידי מתן לו"ז מסודר שאנחנו צריכים להתנהל לפיו או להפסיד דבר מה חשוב, אתרי ה חדשות זמינים לנו בכל עת בין אם בלילה, ביום או גם כאשר אנחנו נמצאים בחו"ל ולמעשה מנותקים משאר כלי המדיה.

עיתון חדשות אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד