י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סגנונות עיצוב של מטבחים מודרניים

המטבח הוא חדר מרכזי בבתים רבים וזאת גם כשאין הוא מחובר עם הסלון • בחלל המטבח מתקיימות פעולות הבישול, הארוחות המשפחתיות, שיחות בין בני הבית עם כוס קפה ועוד

סגנונות עיצוב של מטבחים מודרניים
מטבחים מעוצבים צילום: pixsabay

המטבח הוא חדר מרכזי בבתים רבים וזאת גם כשאין הוא מחובר עם הסלון. בחלל המטבח מתקיימות פעולות הבישול, הארוחות המשפחתיות, שיחות בין בני הבית עם כוס קפה ועוד.

עיצוב מטבחים מודרניים, מתמקד קודם כל בהתאמת המטבח אל הצרכים והדרישות של הלקוחות תוך כדי ניצול מרבי של החלל. מכיוון שהמטבח הינו מקום בו מתבצעות "עבודות" לעומת הסלון לדוגמא, שמשמש רק לפנאי, הוא צריך להתאים בפונקציונליות מלאה לפעולות הללו תוך כדי שמירה על קוו עיצובי המתאים לשאר הבית. עיצוב המטבחים כמובן, צריך להיעשות בהתאמה מלאה אל גודל והמבנה המשפחתי של הבית ללא קשר לסגנון העיצובי שבו בוחרים, ניתן לעצב מטבח כפרי קטן כגדול ועוד.

בוחרים סגנון תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים

חשוב שמטבח כפרי יעוצב בצורה כזו שיתאים לצרכים של בני הבית ולהימנע משיכחת הפרטים הקטנים. פעמים רבות אנשים מעדיפים להתרכז באסתטיקה של המטבח על פני היעילות שלו ומכאן למעשה עולה תפקיד נוסף של מעצב המטבחים וזה להעלות רעיונות יצירתיים עיצוביים על מנת להוציא את המירב מין המטבח, בפן העיצובי והפרקטי כאחד.

איך בוחרים סגנון עיצובי?

ישנם סגנונות עיצוב מטבחים רבים וביניהם מטבח היי-טק, מטבח כפרי, מטבח יפני והרשימה עוד ממשיכה. ההמלצה הינה להתאים את העיצוב של המטבח אל שאר הבית ולהימנע מיצירת חלל בולט וכזה שמרגיש לא שייך לבית. בחירת הסגנון העיצובי של המטבח יכולה להיות השלב הראשון של עיצוב המטבח כאשר בהמשך, תוכלו לשכור שירותים של מעצב או יצרן המתמחה בתחום. המעצב, אמון על שימוש בניסיון, בכישורים, בכלים גרפים וביכולות שלו על מנת ליצור סקיצה של המטבח העונה על כל הצרכים שלכם תוך כדי מיקסום הפן האסתטי של המטבח.

עיצוב מטבחים -  כאן נכנס גם יתרון של העולם המודרני בו ניתן להשתמש בהדמיות ממוחשבות על מנת לראות מראש כיצד יראה המטבח בפועל. בעבר היינו צריכים להסתמך על ציורים ותיאורים בלבד אך היום ניתן להתנסות בכמה עיצובים שונים עד לבחירת המטבח שעתיד לשרת אותנו במשך שנים רבות. חשוב שתכנון המטבח ייעשה בצורה כזו שאיננה עולה על המגבלות של היצרנים.

מטבחים עיצוב מטבחים מטבחים מודרניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד