י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אני לא פנוי

כחלון מתחמק מנתניהו - חברו מאיים לפרוש

דיווח היום (חמישי) על כך שכחלון ממאן לענות לשיחות טלפון מבנימין נתניהו, שרוצה לפתוח במשא ומתן קואליציוני • יו"ר סיעתו חה"כ פולקמן מאיים לפרוש אם 'כולנו' תצטרף ל'ליכוד' • מלשכתו של פולקמן מיהרו להכחיש

כחלון מתחמק מנתניהו - חברו מאיים לפרוש
כחלון ונתניהו צילום: Aharon Krohn/Flash90

לאחר שבבית הנשיא אמר יו"ר סיעת כולנו חה"כ רועי פולקמן כי אין מגעים בין 'כולנו' למפלגת 'הליכוד' בנוגע לאיחוד שתי המפלגות, היום נחשפים חילוקי הדעות הקיימים ב'כולנו'.

בעוד שר הכלכלה אלי כהן חותר לאיחוד עם 'הליכוד' ואף טען כי מתנהלים מדעים מתקדמים בנידון, ככל הנראה מכיוון שמפלגתו על ארבעת המנדטים שאספה אינה מהווה לשון מאזניים לבניית הקואליציה הבאה, חברו למפלגה, חה"כ פולקמן, מסרב בתוקף למהלך ומאיים בפרישה באם יתבצע איחוד כזה.

בנוסף מדווח ב'חדשות 13', כי בנימין נתניהו מנסה ליצור קשר עם כחלון ובליכוד טוענים כי הוא "גורר רגליים" ועדיין לא מינה צוות מטעמו לצורכי המשא ומתן. מסביבתו טוענים: "מה החיפזון לפתוח במו״מ בחול המועד?", ככל הנראה, מדובר בנסיון של כחלון להעלות את מניותיו לקראת המו"מ שבאופק.  

בהמשך הבהיר הכתב עקיבא נוביק: "‏בניגוד לפרסום שלי הערב, פולקמן מבהיר שמעולם לא איים לפרוש והוא סומך את ידו על כחלון ועל כל החלטה שיקבל, כך ע״פ לשכתו"

משה כחלון רועי פולקמן סיעת כולנו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד