י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חילולי השבת באשדוד נמשכים

זכתה במכרז בעירייה ותפעל כל השבוע

לאחרונה מתרבים חילולי השבת בעיר הדרומית אשדוד וכל זאת בחסות ראש העירייה יחיאל לסרי. רק לאחרונה פורסם ב'בחדרי חרדים' על הרחבת מתחם הבילויים בעיר שיפעל גם בשבת וכעת מגיע תורה של חברה שיתופית להשכרת רכבים בשיתוף העירייה שתפעל תוך חילול שבת

זכתה במכרז בעירייה ותפעל כל השבוע
יחיאל לסרי צילום: יעקב כהן, פלאש90

חילולי השבת באשדוד ממשיכים להתרחב. חברת 'קאר 2 גו'  שזכתה במכרז מטעם עיריית אשדוד, פרסמה כי בימים הקרובים תתחיל להפעיל בעיר מיזם רכב שיתופי, כאשר על פי תנאי המכרז, על השכרת הרכבים לפעול 24/7 תוך חילול שבת של אנשי השירות.

ממידע שהגיע לידי "בחדרי חרדים" עולה כי מדובר במכרז שפורסם ואושר לפני כשנה, כאשר העירייה היתלה בשעתו בנציג 'אגודת ישראל' עזרא שור, שכיהן כמ"מ יו"ר וועדת מכרזים כשאושר המכרז, והגישה לו לאישור טופס לחתימה מבלי להציג לו את תנאי המכרז שכללו את הסעיף המחייב הפעלה בשבתות.

לאחר שנודע לו כי הוטעה על ידי העירייה, שלח שור מכתב חריף לראש העיר יחיאל לסרי, בו דרש להקפיא לאלתר את המכרז עד שישונו בו הסעיפים שפוגעים בכבוד השבת ומחייבים את חילולה בפרהסיה. לסרי, שהיה במערכת הבחירות הורה אכן להקפיא את המהלך.

אולם נראה כי היה מדובר היה באחיזת עיניים בלבד שנוצלה להרוויח זמן, ועתה, חצי שנה לאחר הבחירות, יוצאת חברת 'קאר 2 גו'  בפרסום רשמי שמודיע כי השכרת הרכבים תפעל בשבת. בשיחה טלפונית עם מוקד השירות, אישרה המוקדנית כי גם מוקד השירות לתקלות יפעל בשבת.

בחדרי חרדים פנה לעיריית אשדוד, נכון לעכשיו טרם הגיבו מטעמה.

יחיאל לסרי אשדוד עיריית אשדוד חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד