י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עסקים נוסעים פרי ב-PERY השכרת רכב

חברת פרי, בעלת ותק של מעל ל-35 שנה בהשכרת ומכירת רכב, מבטיחה לך התאמה אישית עבורך של כלי הרכב להשכרה או לקניה, מערך שירות הכולל יחס אישי כך שתדע שקיבלת את הרכב שרצית בראש שקט ובלב בטוח

עסקים נוסעים פרי ב-PERY השכרת רכב

פרי נוסדה ב -1975, מאז היווסדה חרטה החברה על דיגלה להיות מהחברות החדשניות, המובילות והמתקדמות במתן שירות איכותי וכולל בענף הרכב. המוטו של החברה הינו להיות מוקד ידע לכול נושא שירותי הרכב במדינת ישראל ובכלל זה בתחום הליסינג, ההשכרה, המימון, מכירת כלי רכב ,טרייד אין וביטוח. לאורך שנים ארוכות מלווה חברת פרי את הקהילה העסקית תוך ליווי, פיתוח ומתן פתרונות ייחודים וחדשנים בכול התחומים הנוגעים לכלי הרכב ולצרכיו של הלקוח. בכול שנות פעילותה שמרה החברה על גידול קבוע ומתמיד בקהל לקוחותיה והיום אנו גאים כי מיטב החברות המובילות במשק הישראלי, לצד גופים ציבורים וממשלתיים הינם חלק מקהל לקוחותינו הנאמן והמרוצה.

לחברה מערך שיווק ושירות אשר מיועד כולו לטובת הלקוח הפרטי כמו גם ללקוח העסקי. בכול שנות פעילותה הלך וגדל מועדון הלקוחות הפרטיים, אותם אנו מלווים לאורך שנים ארוכות תוך מתן מענה מיטבי ואיכותי לצרכיהם השונים והמשתנים. החברה מצוידת במערך אחזקה מתקדם של כלי הרכב, תוך שמירה על סטנדרטים בינלאומיים גבוהים במיוחד. מערך זה מאפשר לחברת פרי לתת אחריות מלאה ושירות איכותי, מקצועי ומתמשך לכלי הרכב אשר מופעלים על ידה ולכלי הרכב אשר נמכרים ללקוחותיה.

מערך בקרת האיכות המתקדם של החברה, מאפשר לה גילוי מלא ופתיחות מלאה כלפי לקוחותיה בכול תחומי עיסוקה. החברה נמצאת בפריסה ארצית מדן ועד אילת באמצעות סניפיה הפרוסים לאורכה ורוחבה של מדינת ישראל. מערך המכירה מבוצע מאולמות התצוגה המודרניים והחדשנים בחיפה: רח' לאונשטיין 4, בת"א : רח' יצחק שדה 30 ובפ"ת: רח' בזל 5.

לחברה נקודות מכירה ושירות בכול סניפיה. את הלקוח משרתים אנשי שירות, אשר קיבלו הכשרה מיטבית לתת את המענה האיכותי והמיטבי ללקוח ולצרכיו. אנו רואים בכול לקוח כשגריר, אשר משווק עבורנו את חווית הקנייה הנעימה שאנו נותנים ללקוחותינו באשר הם. החברה מצוידת בצי כלי רכב חדיש, מתקדם ומגוון הכולל את מיטב רכבי יוקרה מפוארים בגימור Luxury , ג'יפים ורכבי שטח, מסחריות וטנדרים בגדלים וסוגים שונים, רכבי מנהלים, כלי רכב משפחתיים וכלי רכב "ירוקים" לשמירה על איכות הסביבה. חלק מחזונה של החברה הינו שמירה על איכות הסביבה בכול תחומי עיסוקה. החברה משקיעה רבות בתחום ושואפת להיות חברה מובילה גם בתחום זה ע"י שימוש במוצרים וחומרים מתקדמים.

החברה מתמחה בהתאמה אישית של כלי הרכב, דיגום וזיווד ומגוון שירותים ייחודי לצרכיו ושימושיו המשתנים של הלקוח העסקי והפרטי. החברה מאפשרת ללקוח את הגמישות המקסימלית הנדרשת לצורך התפתחות עסקיו, כמו גם ללקוח הפרטי והשינויים החלים לאורך חייו ע"י מתן מגוון אפשרויות ופתרונות בתחום הטרייד אין, המימון, המכירה והביטוח. צי כלי הרכב של החברה מאפשר מתן מענה מיטבי לרצונות של כול אחת ואחד. המגוון הרחב של סוגי הרכב, הצבעים, הדגמים והאבזור מאפשר להגשים לכול לקוח את חלומו ושאיפותיו. מערך השירות המתקדם אותו אנו דואגים לפתח כול רגע מאפשר לנו לתת לכול לקוח יחס VIP , דבר המאפשר ללקוחותינו ראש שקט בנושא הרכב והפנית המשאבים ותשומת הלב לפיתוח עסקי ואישי של כול אחד ואחת בתחומו. החברה שומרת ומקפידה הקפדה יתרה על כללי הבטיחות, בכול תחומי עיסוקה ואנו גאים להיות החברה המובילה והמצטיינת בתחום זה. החברה מציעה את מגוון השירותים: שירות בכול הארץ 24/7.

ט.ל.ח
פרי השכרת רכב השכרה קניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד