כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

במבצע חשאי: מניין יתפלל בקבר מרדכי ואסתר באיראן

בתום מסע מפרך וחשאי יעתירו מניין יהודים עבור תורמי 'ועד הרבנים לענייני צדקה' ביום תענית אסתר על קבר מרדכי ואסתר • "כי יום זה מסוגל מאד שיקובל תפילותינו בזכות מרדכי ואסתר"

בתפילה על הציון. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
בתפילה על הציון. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

דרך ארוכה ומלאת תחתים יעשו עשרות אלפי פתקאות, ועימם נושאי אותם הפתקאות, לקראת יום תענית אסתר.

המדובר בעשרות אלפי 'קוויטלאך' של יהודים, מבקשי ישועה, שיעשו את כל הדרך מארץ הקודש לעיר המרוחקת כל כך מבחינה פיזית, אבל קרובה מאד רוחנית לכל יהודי ויהודי. לשושן הבירה שבאיראן.

אמנם השם איראן מעורר אימה בנפש כל יהודי, אולם מניין יהודים רואים בה יעד לפעול ישועות עבור עם ישראל. כך יעשו השבוע את דרכם שליחי 'ועד הרבנים לענייני צדקה' לקברם של מרדכי ואסתר בעיר 'המאדן' הלא היא שושן הבירה.

בתוככי הפתקאות יירשמו שמות התורמים ל'וועד הרבנים לענייני צדקה' שביקשו לתרום עבור הזכרת שמם ביום תענית אסתר, המסוגל לישועות, על קברם של מרדכי ואסתר באיראן.

כידוע, יום תענית אסתר נחשב לאחד מהימים המסוגלים ביותר בשנה, לפעול בו ישועות לכל הנצרך. על מנת לסייע ולפעול ישועות ליהודים נעשו מאמצים כבירים להוציא מניין יהודים לשפוך שיח על קברם של מרדכי הצדיק ואסתר המלכה ביום שבו הצליחו היהודים להעביר את הגזירות שריחפו עליהם בזמן אחשורוש.

ידועים הדברים שכותב ה'קב הישר' על זכות מרדכי ואסתר המתעוררת ביום זה, "אנו מעוררים את מרדכי הצדיק ואסתר המלכה ביום תענית אסתר שאנו מזכירים אותם... כי יום זה מסוגל מאד שיקובל תפילותינו בזכותם". ב'וועד הרבנים לענייני צדקה' בטוחים כי בזכות תפילת מניין היהודים על קברם של מרדכי ואסתר, יוושעו התורמים בכל הנצרך להם ביום מסוגל זה.









חרדים שושנה איראן ועד הרבנים צדקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד