י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קרע בליכוד?

מקורבו של נתניהו באולטימטום: שר או כלום

יו"ר הקואליציה לשעבר מציב לראש הממשלה אולטימטום לקראת גיבוש הקואליציה: "אם לא אהיה שר - לא אקח על עצמי שום תפקיד אחר"

מקורבו של נתניהו באולטימטום: שר או כלום
דוד ביטן צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

יו"ר הקואליציה לשעבר ומי שמוכר כמקורבו של ראש הממשלה נתניהו מציב לראש הממשלה אולטימטום לקראת גיבוש הקואליציה - כשהוא דורש לעצמו תפקיד.

בראיון שהעניק לרשת אמר חה"כ דוד ביטן כי הוא מצפה להתמנות לשר בממשלה הבאה ובאם לא, הוא יסרב לקחת על עצמו תפקיד בקואליציה הבאה.

בראיון שהעניק ל'רשת' אמר ביטן, "אני מצפה מראש הממשלה לקיים את ההבטחה שלו שאני אהיה שר"; ביטן הוסיף כי, "אם לא אהיה שר - לא אקח על עצמי שום תפקיד אחר".

יצוין כי לביטן אין כוח פוליטי רב כדי להציב אולטימטום לראש הממשלה כאשר, וקשה להאמין שנתניהו אכן יממש את דרישתו - שכן המפלגות הקנטות דורשות כל אחת כמות גדולה של שרים, זאת במקביל לשלל בכירי הליכוד שצפויים להתמנות לשרים.

כזכור, ביטן היה אמור להתמנות במהלך הממשלה הקודמת לתפקיד סגן שר התחבורה, אלא שאז התבקש על ידי ראש הממשלה לכהן כיו"ר הקואליציה - תפקיד אותו עשה בהצלחה גדולה.

בהמשך עלתה האפשרות שישמש כשר, אלא שבמהלך הקדנציה נפתחה נגדו חקירה בחשד ללקיחת שוחד בהיקף ענק והוא נאלץ לעזוב את תפקידו כיושב ראש הקואליציה, אולם פעל מאחורי הקלעים במשימות רבות לטובת ראש הממשלה ובהם גם המשברים מול המפלגות החרדיות.

דוד ביטן אוליטמטום שר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד