י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

איך לשדרג את הבית למראה יוקרתי מבלי לקרוע את הכיס

הדרך לשדרג את הבית עוברת בעיצוב מחדש של המטבח, בקניית אביזרים, בהוספת אי ובהחלפת שולחן קפה או שידה • כמו כן, כדאי לשקול צביעת קיר אחד בצבע ייחודי וכך להשיג שורה ארוכה של יתרונות

איך לשדרג את הבית למראה יוקרתי מבלי לקרוע את הכיס
שדרוג הבית צילום: יח"צ

בעלי דירות ובתים פרטיים מחפשים כל הזמן אחר דרכים חדשות לשדרג את הבית למראה יוקרתי. אם באותה הזדמנות אפשר גם לשמור על מסגרת התקציב, התוצאה תהיה שיפור באיכות החיים והשבחה של ערך הנכס.

אבל איך עושים את זה ומאיפה הכי כדאי להתחיל? הנה כמה הצעות:

  1. עיצוב מטבח במחירים מוזלים

אנשי מקצוע יכולים לעזור לעצב את המטבח במחירים מוזלים. למרות שהעסקת מעצבי פנים עולה כסף, היא חוסכת זמן וטרחה ומאפשרת להתמקד רק ברהיטים שרלוונטיים עבור המטבח. למעשה, עיצוב מטבח במחירים מוזלים מתחיל ונגמר בהתייעצות עם אנשי המקצוע הנכונים.

  1. קניית אביזרים שמשדרגים את הבית

שדרוג של הבית למראה יוקרתי דורש קניית אביזרים מסוימים. זה כולל את גופי התאורה, את התמונות שיש על הקירות ואת העציצים או הפסלים. לא צריך לקרוע את הכיס כדי לקנות את האביזרים האלה ואפשר להתאים אותם לצרכים חדשים.

כך למשל קניית האביזרים תתאים למשפחות שעוברות דירה, להורים שמתכננים להתרחב עם ילד חדש או לזוגות מבוגרים שהדרישות שלהם השתנו בגלל סיבות בריאותיות ואחרות.

  1. הוספת אי למטבח

המטבח הוא לדעת רבים החדר הכי חשוב בבית. בשביל לשדרג מטבח עם מקום פנוי צריך להוסיף לו אי, שיכול לשמש כפינת אוכל או כמשטח עבודה נוח. הוספת אי מתאימה למטבחים שמעוצבים בסגנון כפרי, מודרני ולבן ויש גם דגמי אי שמיועדים לחללים קטנים יותר. בכל מקרה, ההמלצה היא להוסיף למטבח אי שימלא תפקיד פונקציונאלי ואסתטי וישדרג את חלל הפנים באופן מיידי.

  1. החלפת שולחן קפה או שידת טלוויזיה

בכל בית פרטי יש רהיטים קטנים שהחלפה שלהם יכולה ליצור שינוי גדול באווירה. ברשימה נמצאים בין היתר שולחן קפה או שידת טלוויזיה, אך צריך לדעת כיצד לבחור אותם. כך למשל מומלץ להחליף את שולחן הקפה או שידת הטלוויזיה אחת ל-4-5 שנים ואפשר לדאוג שהם יתאימו לריצוף ולקירות. בנוסף, החלפת שולחן הקפה או שידת הטלוויזיה רלוונטית גם לדירות קטנות וגם לבתים גדולים.

  1. צביעת קיר אחד בצבע ייחודי

האמת היא שמספיק לצבוע מחדש רק קיר אחד בצבע ייחודי כדי לשדרג את המראה של הבית. הקיר יכול להיות בסלון, בחלל הכניסה או במטבח ויש בתים שבהם פינת האוכל מופרדת משאר האזורים בזכות קיר בודד בגוון מיוחד.

את הצבע הייחודי עבור הקיר בוחרים בהתאם לסגנון של שאר הדירה ולפי הטעם האישי, כאשר את הצביעה בפועל אפשר לבצע לבד או עם אנשי מקצוע.

שיפוץ שיפוץ בתים עיצוב עיצוב פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד