ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

משכנתא לאחר פשיטת רגל- איך עושים את זה?

כאשר עוברים פשיטת רגל מבינים שהחיים יהיו מורכבים למשך זמן אבל לא באמת מבינים את הבעיות שזה הולך לגרום לכם כאשר תרצו לקחת הלוואות או משכנתאות • שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני משיג משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל, אני רוצה לשתף אתכם קצת איך זה עובד

משכנתא לאחר פשיטת רגל- איך עושים את זה?
מרטין בוקסדורף צילום: יח"צ

כאשר עוברים פשיטת רגל מבינים שהחיים יהיו מורכבים למשך זמן אבל לא באמת מבינים את הבעיות שזה הולך לגרום לכם כאשר תרצו לקחת הלוואות או משכנתאות. שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני משיג משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל, אני רוצה לשתף אתכם קצת על איך זה עובד.

עם כל זאת, ישנה אפשרות לעזור רק לאנשים שעברו כבר שנתיים מאז שהיו מוגבלים בבנק, בפחות מכך לא ניתן לסייע וצריך להמתין עד שיעברו השנתיים.

הקדמה:

חשוב מאוד להבין את הנקודה העיקרית: הבנקים לא רוצים לתת משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה. הבנקים מחזיקים בנתונים מאוד מדויקים שאומרים ש50 אחוז מהאנשים שעברו פשיטת רגל, מגיעים אחרי 10 שנים שוב למצב של פשיטת רגל. לכן לתת אשראי לאנשים שעברו פשיטת רגל זה למעשה סכנה מבחינתם.

לכן אנשים שעברו פשיטת רגל צריכים להציג תדמית הרבה יותר מרשימה עבור הבנקים, מאשר אנשים שלא עברו פשיטת רגל. בדיוק כאן אני נכנס לתמונה ונכנס להילחם עבורכם מול הבנקים. המטרה שלי היא לבנות לכם תדמית הרבה יותר טובה מול הבנקים למשכנתאות כדי שנוכל להשיג משכנתא אחרי פשיטת רגל, כנגד כל הסיכויים.

פרופיל האדם שלוקח משכנתא אחרי פשיטת רגל:

אחרי שהשגתי כבר מאות משכנתאות לאנשים שעברו הפטר, אני יכול להגיד לכם בגדול איך נראה האדם עם הפרופיל הטוב ביותר.

אז ככה: מדובר בדרך כלל באדם שהיה בעל עסק, בדרך כלל תקופה לא ארוכה. מסיבה כל שהיא הוא לא הספיק להרים את העסק עד לרמה שהוא יתייצב ויתחיל להיות רווחי. הוא נכנס לפשיטת רגל לא גדולה מדי, עבר את התהליך, שילם מה שהיה יכול לשלם וסיים את דבריו העסקיים.

פשטתם רגל ורוצים לקחת משכנתא? הכנסו>>> או חייגו 0723943892

האדם הזה שהבין שעסקים זה לא בשבילו מצא עבודה יציבה בתור שכיר, והוא עובד בה מאז. הוא לא לוקח הלוואות אלא במקרים מיוחדים מאוד, הוא לא נכנס למינוס ותמיד נמצא בפלוס. הוא מתנהל מאוד באחריות ותמיד נזהר מאוד בהחלטות פיננסיות.

אז עכשיו שאנחנו יודעים את זה:

ברגע שאנחנו יודעים את זה אנחנו יודעים מה בדיוק המטרה שלנו. אנחנו רוצים להראות לבנקים שאנחנו כמה שיותר קרובים לפרופיל המדובר הזה. גם אם זה לא בדיוק אנחנו, המטרה היא לכל הפחות להידמות לכיוון הזה. גם אם אתם עצמאיים ולא שכירים, המטרה היא לכל הפחות להסביר שזה עסק קטן ללא סיכונים משמעותיים וכזה שהוא כמעט כמו להיות שכיר.

מה בעצם אני עושה בכל זה?

המטרה שלי היא להגיע למצב שבו אני מצליח בעזרת הקשרים שלי ובעזרת עבודה נכונה מול בכירים בבנקים, להביא אישור משכנתא למרות המצב שהייתה פשיטת רגל.

ברגע שאנחנו נישב ביחד ונכין את כל הניירת הרלוונטית אני אצא להפעיל את הקשרים שלי בבנקים ואני כבר אדע למי בדיוק לפנות ואיך להציג את הדברים, כדי להשיג את המשכנתא.

איך מציגים את העובדות?

בדרך כלל יש הבדל גדול מאוד בין איך מציגים את הדברים לבין העובדות היבשות. הבנקים רואים את העובדות היבשות שזה פשיטת רגל. המטרה שלי היא להגיע לאנשים בכירים יותר בתוך הבנקים, כדי שתהיה לי את האפשרות להסביר מעט יותר על הנסיבות שהובילו פשיטת הרגל, על למה בכל זאת צריך לאשר משכנתא ומה הנסיבות המקלות שקיימות בכל מקרה של משכנתא אחרי פשיטת רגל.

פשטתם רגל ורוצים לקחת משכנתא? הכנסו>>> או חייגו 0723943892

רוצים לדעת עוד על משנתא לפושטי רגל? נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 0723943892

משכנתא יועץ משכנתאות פשיטת רגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד