י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
היערכות בבירה

בהלוויית האדמו"ר: תיחסם הכניסה לירושלים

מסע הלוויית הרבי מקאליב זצ"ל יחל במרכז החסידות מרחוב חנה בשיכון חב"ד בבירה, לכיוון הר המנוחות בגבעת שאול. הרחובות בהם תעבור ההלוויה - ייחסמו

בהלוויית האדמו"ר: תיחסם הכניסה לירושלים
סעודת הילולא וחלאק'ה בקאליב צילום: יהושע פרוכטר

במשטרת ישראל נערכים להלווית האדמו"ר מקאליב זצ"ל שתתקיים אחר הצהרים (ראשון) בירושלים. מסע הלוויה יחל במרכז החסידות מרחוב חנה בשיכון חב"ד בבירה, לכיוון הר המנוחות בגבעת שאול.

החל מהשעה 17:00, יחלו להיחסם בהדרגה על ידי המשטרה הרחובות הבאים: שפע חיים; אוהלי יהושוע; ראשון לציון; פתח תקווה; המ"ג וגבעת שאול לכיוון הכניסה להר המנוחות. הרחובות יפתחו לתנועה בהדרגה עם מעבר מסע הלוויה.

צפויים עומסים ושיבושי תנועה כבדים באזור הרחובות הללו וכן יחסמו רחובות סמוכים המובילים אליהם. כמו כן צפויים עומסי תנועה בכבישים 1, 443 המובילים לכניסה \ יציאה מירושלים.

עקב מעבר מסע הלוויה בכניסה לעיר, הכניסה לירושלים תחסם והתנועה תופנה לכיוון כביש 9 הארזים.

ליוצאים מירושלים, התנועה תופנה דרך כביש 9 הארזים \ 443 \ בגין דרום. ציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות. ציבור המבקש להגיע למסע הלוויה מתבקש לעשות כן על גבי תחבורה ציבורית.*

במטרה לשמור על בטיחות המלווים חובה להישמע לכללים הבאים: להישמע להוראות השוטרים והסדרנים שנועדו לשמור על חיי המשתתפים; להימנע מלהגיע עם ילדים קטנים למתחם ההלוויה; להתרחק ממקומות מגודרים.

בנוסף, המשטרה מזהירה כי אסור בשום מקרה לטפס או להתלות על רכב בתנועה כולל על רכבי חירום והצלה. אין לטפס על גדרות, מבנים, תמרורים ועמודי חשמל. חל איסור מוחלט לעלות על גגות בניינים – המשטרה תגיב באפס סובלנות כלפי מעשים אלו היכולים לסכן חיי אדם. יש להתרחק מהרכב המוביל את המנוח ולא להידחק לקרבתו ישנה סכנת חיים. כמו כן חל איסור מוחלט להטיס רחפנים.

קאליב הלוויה חסימת כבישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד