י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פגע וברח

לאחר שבוע: החשוד שפגע בילד הסגיר עצמו

החשוד שמעורב בתאונת ה'פגע וברח' לפני שבוע בשכונת רמות בירושלים, הסגיר את עצמו למשטרה. מצב הילד שנפגע מוסיף להיות אנוש והוא זקוק לרחמי שמים רבים

לאחר שבוע: החשוד שפגע בילד הסגיר עצמו
החשוד בתאונת הפגע וברח צילום: המשטרה

לפני שעה קלה (ראשון), נתנאל סנדרוסי בן ה-23 שחשוד כי לפני שבוע פגע עם רכב בילד בן 11 בשכונת רמות בירושלים ונמלט - הסגיר את עצמו לידי המשטרה ונעצר.

החל מהתרחשות התאונה הקשה לפני שבוע, פעלו כוחות המשטרה הגלויים והסמויים לאיתורו של החשוד במעורבות בתאונה בה נפצע באורח אנוש קטין כבן 11, ושפרטי זהותו פורסמו. פעולותיה השונות של המשטרה, הביאו לידי כך שהחשוד הסגיר עצמו במשטרת ירושלים לפני מספר דקות, והוא נעצר לחקירה.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', תאונת הדרכים התרחשה בכביש גדולה מאיר בירושלים, סמוך לרחוב מירסקי בשכונת רמות. ילד בן 11, בנימין זאב ביגלאייזן, נפגע מרכב חולף ונפצע באורח קשה. הנהג הפוגע לא עצר כדי להעניק עזרה ראשונה או סיוע, והמשיך בנסיעה מהמקום כאילו דבר לא קרה, תוך שהוא מפקיר את הפצוע מדמם בזירת התאונה.

"הייתי ליד המעבר חציה וראיתי שם את הילד שנפגע שהיה עם אח שלו. הוא התחיל לרוץ במעבר חציה ואז עבר שם בדיוק רכב על איזה 100 קמ"ש ודרס אותו" סיפר עד הראייה נתן ל'וואלה חדשות'. "הוא העיף אותו לפחות עשרה מטרים והיה בום גדול". נתן הוסיף: "ישר רצתי לשם לבדוק מה קרה. הנהג עצר לאיזה שתי שניות ואחרי זה ברח. אני חושב שהיה אור ירוק להולכי הרגל כי כל הרכבים עצרו חוץ ממנו. הזמנו אמבולנס ומשטרה. ניסיתי לצלם את המספר רישוי של הרכב אבל ישר הוא ברח". לדבריו, אחיו של הילד החל לבכות ולצרוח ואז ישר כנראה ברח לביתו כדי להודיע למשפחה.

במשטרה פתחו מיד בחקירה ואיתרו את כלי הרכב שעל פי החשד בו בוצעה התאונה, כשהוא חונה באיזור גבעת זאב. זהותו של הנהג ידועה למשטרה והתנהל אחריו מצוד. ביום חמישי ערב חג שביעי של פסח, ‏משטרת ישראל פרסמה את שם ותמונת הנהג נתנאל סנדרוסי בן 23, כדי שהציבור יסייע בלכידתו - והיום הוא הסגיר את עצמו למשטרה.

בחשבון האינסטגרם האישי של נתנאל, הוא פרסם ב-2016 סרטון שמתעד נסיעה בוידאו תחת הכיתוב "מירושלים למגדל העמק בשעה וחמש דקות", בו ניתן לראות את מד המהירות מצביע על 220 קמ"ש. עם זאת, לא ברור האם סנדרוסי הוא הנהג. "אחי, שני קילומטר בשנייה, אחי", נשמע אחד הנוכחים ברכב בסרטון כשהוא מתלהב מהמהירות.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בהתייעצות עם הגר"ח קנייבסקי הוסיפו לילד את השם "חיים", הגולשים מתבקשים להעתיר בתפילה עבור הילד חיים בנימין בן שושנה רייזל תושב שכונת רמות, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

תאונת פגע וברח החשוד הסגיר עצמו שדרות גולדה מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד