י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עונש כבד

40 שנות מאסר לרוצח הנערה נועה אייל

באיחור של 21 שנים: בית המשפט המחוזי גזר היום על דניאל נחמני את העונש המרבי - מאסר עולם ועוד 16 שנות מאסר בפועל ופיצוי כספי מקסימלי למשפחת המנוחה נועה אייל שנרצחה ב-1998

40 שנות מאסר לרוצח הנערה נועה אייל
שוטרים בזירת רצח צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שני) על דניאל נחמני את העונש המירבי בגין העבירות שביצע: מאסר עולם ועוד 16 שנות מאסר בפועל ופיצוי כספי מקסימלי למשפחת המנוחה.

גזר הדין ניתן לאחר שנחמני הורשע ברצח בכוונה תחילה של הנערה נועה איל ובמעשה חמור נוסף. הרצח התרחש לפני 21 שנים בשנת 1998, כאשר נועה איל, בת 17, המתינה לאוטובוס בדרכה לביתה ברמות.

הנאשם עצר את רכבו סמוך לתחנה בה המתינה נועה, ולאחר זמן מה היא נכנסה לרכבו. במהלך הנסיעה החליט הנאשם לסטות מהכביש, נסע לשביל בתוך יער רמות שם ביצע בה מעשה אסור וחמור, בעודה נאבקת בו ולאחר מכן רצח אותה באכזריות.

מאז מציאת גופת המנוחה בשנת 1998 פעלה המשטרה ללא ליאות בניסיון לפענח את התיק ולעצור את מי שביצע את המעשים הנוראים, כאשר בשנת 2014 בעקבות פריצת דרך משמעותית נמצאה התאמה בין פרופיל ה-DNA של נחמני לפרופיל שהופק ממוצגי הזירה בשנת 1998.

"בית המשפט קבע היום כי דניאל נחמני, אשר נטל באכזריות את חייה של נערה צעירה אשר ביקשה לשוב לביתה, ירצה שנים רבות מאחורי סורג ובריח" אמר עו"ד דניאל ויטמן, פרקליט מחוז ירושלים. "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות קבע כי מדובר ברצח שבוצע בנסיבות חריגות בחומרתן".

עו"ד ויטמן הוסיף כי מדובר בנקודת ציון משמעותית במאבק עיקש של רשויות האכיפה שלא הרפו עד אשר איתרו את מי שביצע את המעשה הנפשע והביאו להעמדתו לדין ולמיצוי הדין עימו. "אנו מחזקים ידי בני משפחתה של נועה אייל ז"ל אשר ימשיכו לשאת את הכאב והצער ומקווים כי העונש החמור שנגזר על הנאשם יהווה מזור כלשהו לבני המשפחה".

רצח בית משפט מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד