י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הגיעה העת לבחור

אלו הרכבים החדשים המוצעים לחברי הכנסת

היום (שני) הגיעה העת של חברי הכנסת לבחור את רכב השרד שילווה אותם בשנים הקרובות. המבחר הוא גדול ונע בין רכבי יוקרה, לרכבים צנועים יותר • זהו המבחר 

אלו הרכבים החדשים המוצעים לחברי הכנסת
רכבי שרד צילום: יעקב מורגנווסר

מחר הם יכנסו באופן רשמי לתפקידם כחברי כנסת, אבל במשכן כבר נערכים ומגבשים את התנאים של הח"כים ולאחר שהיום חולקו הדרים, כעת הגיע זמנם לבחור את הרכב שישמש אותם בשנים הקרובות.

בשעות האחרונות נדרשים חברי הכנסת לבחור את רכבם לשנים הקרובות ובהם מספר דגמים מסוימים כאשר החיוב על הרכב ירד ממשכורתם מהכנסת כך שככל שהרכב יהיה יקר יותר השכר שלהם ירד בהתאם.

בראש הרשימה ניתן למצוא את רכבי ה'היוקרה' רכבי המנהלים ובהם; אופל אינסיגניה, סקודה קודיאק, סובארו B4, מאזדה 6, סקודה סופרב, טיוטה קאמרי.

לאחר מכן נמצאים ברשימה רכבי הפנאי, לטובת אלא אשר מעוניינים להישאר פשוטים ופחות מנכרי עיניים. הם יכלו לבחר בין: קאיה, סובארו פורסטר, מיצובישי אקליפס קרוס עילית, סקודה קארוק ויונדאי טוסון.

לטובת חברי הכנסת השומרים על איכות הסביבה או כל חברי כנסת אחר שדורש גימיק לעיתון היומי, ניתן גם לדרוש רכבים היברידיים שצורכים פחות דלק ומזהמים פחות ובהם: טיוטה RAV וטיוטה קאמרי.

הכנסת דואגת גם לחברי הכנסת עם משפחות גדולות, כשהיא מציעה רכבים עם שבעה מקומות ובהם: מיצובושי אוטלנדר, סיטרואן אקסלוסיב וטויוטה פריוס פלוס.

רכבי יוקרה חברי כנסת כנסת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד