י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"נתניהו עלה לשלטון"

סרטון חדש למנהיג דאע"ש אל-בגדדי • צפו

לאחר חמש שנים שקולו לא נשמע ואף הועלו השערות כי הוא אינו בין החיים • מפרסם היום מנהיג המדינה האיסלמית אבו בכר אל-בגדדי סרטון חדש ובו הוא מתייחס גם לניצחונו של נתניהו בבחירות • צפו

סרטון חדש למנהיג דאע"ש אל-בגדדי • צפו
אבו בכר אל-בגדדי צילום: ויקיפדיה

ארגון הטרור דאע"ש שנכשל בניסיונו להקים מדינה אסלאמית במרחבי המזרח התיכון, פרסם היום (שני) תיעוד חדש של מנהיגו אל-בגדדי אשר מבוקש בכל העולם וסכומים של מיליוני דולרים הוצעו למיי שיביא למידע עליו שיוביל לתפיסתו.

בשנים האחרונות הועלו ספקולציות רבות בנוגע לגורלו של אל-בגדדי, כאשר היום שטענו כי נהרג באחת מהתקיפות של הכוחות המערביים בעיראק.

מנהיג דאע"ש נראה בתיעוד וידאו שפורסם על ידי הארגון לאחר חמש שנים של שתיקה, כשהוא נותן הדרכה לפעיליו בנוגע למצב הלחימה במקום האחרון בו הם שלטו, 'במזרח סוריה'. "הקרב בבגהוז הסתיים" נשמע ונראה אומר המנהיג, הטרוריסט הבטיח כי המדינה האסלאמית תנקום את מות לוחמיה בקרבות ברחבי סוריה ועיראק.

בסרטון שאורכו כ-20 דקות, נראה אל-בגדאדי בזקן צבוע, כשהוא יושב על הרצפה מול פעילי הארגון ומעדכנם בנוגע למצבו של המדינה האיסלאמית.

בכדי להביא ראיה שהסרטון לא ישן, דיבר הטרוריסט על דברים שקרו לאחרונה, הוא אמר כי הארגון הובס בסוריה ואיבד את המעוז האחרון שלו בקרב, בנוסף אמר כי ארגונו יפעל לנקום את מות לוחמיו, עד כה הארגון הוציא לפועל 92 פיגועים בשמונה מדינות כנקמה.

גם ישראל לא קופחה, המנהיג אמר לפעילים: "ודאי שמעתם על ההתפתחויות האחרונות, נתניהו עלה לשלטון בממשלת היהודים והמנהיגים באלג'יריה ובסודן נפלו", הוא הוסיף כי המלחמה עם הצלבנים - הנוצרים היא מערכה שתמשיך עוד הרבה זמן".

דאעש אבו בכר אל בגדדי עיראק סוריה המדינה האסלאמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד