י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בערב שביעי של פסח

"לא זוכרים מעמד כזה": תלמידי החכמים נכנסו לחדרו של שר התורה

בפעם הראשונה התקיים המעמד של 'רינה של תורה' בביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי. מנין תלמידי חכמים עמלו בתורה והתפללו יחד עם הגר"ח בזמן המסוגל, שעות ספורות לפני זמן קריעת ים סוף

"לא זוכרים מעמד כזה": תלמידי החכמים נכנסו לחדרו של שר התורה
מעמד התפילה בחדרו של שר התורה צילום: דוד זר

הנהגה מיוחדת וחריגה: במעמד מניין מצומצם של תלמידי חכמים מופלגים התקיים בזמן המסוגל לישועה, ערב שביעי של פסח בחצות היום, מעמד תפילה וזעקה לישועתן של ישראל, למען מצפי ישועה, לזיווגים הגונים וזש"ק, שהתקיים בתוך חדר לימודו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי. למניין המצומצם הצטרפו כחמישים בני עליה מעיר התורה שביקשו להיות חלק מהמעמד הנשגב והמסוגל.

המעמד התקיים לאחר שלוש שעות רצופות של לימוד כסדר סגולת 'רינה של תורה', בבית המדרש 'חזון איש-לדרמן' בית מדרשו של שר התורה, עם התקרב החג הקדוש נעמדו הלומדים לתפילה והתחננו עבור כל שם ושם ובקשתו בסדר התפילה המסוגל של 'רינה של תורה', כאשר לפני התיבה העתיר בתחנונים עמוד התפילה הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל.

בסיום מעמד התפילה בבית המדרש, עלו מניין מבחירי הלומדים יחד עם הגר"ב לחדרו של שר התורה ויחד עם מקורבי ובאי ביתו, פתח רבי בנימין הצדיק בפרקי תהלים ונשא מי שברך מיוחד שהותקן עבור הזקוקים לישועה, כאשר כל שמות המבקשים לפניו מפרט כל שם ושם לאוזניו של שר התורה שמצטרף לתפילה החרישית.

משתתפי התפילה הנשגבה בביתו של גדול הדור מעידים כי לא זכור להם מעמד תפילה בוקע רקיעים שכזה בחדרו של הגר"ח. עוד העידו כי ניכר בבירור שעניין מעוכבי זיווג קרוב מאוד לליבו של גדול הדור וחיבת 'רינה של תורה' ותפילתה על ליבו.

מעמדות התורה והתפילה שע"י 'רינה של תורה', כבר עשו שמות בארץ כאשר אלפים כבר זכו להיוושע בס"ד בדבר ישועה ורחמים. שר התורה מבקש בכל פעם להשתתף עם המתפללים ממעונו ואף העיד בעצמו בכתב יד קודשו כי "כל מי שיש לו צרה בביתו כדאי לו להשתתף בתפילת רינה של תורה שוודאי קורעת גזר דין".

אין ספק שמי שזכה להשתתף במעמד נדיר כזה בוודאי יראה ישועה ממש בקרוב וכפי שהתבטא הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל ש"אחרי מעמד נדיר שכזה כולם יראו הפתעות לטובה, ועצם מעמד התפילה זה הישועה הגדולה ביותר".

 

רינה של תורה ערב שביעי של פסח רבי בנימין פינקל הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד