י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אולטימטום ראשון

דרעי על הקשיים במו"מ: "או הממשלה הזו או בחירות חדשות"

בעקבות המשברים שצצים סביב הניסיון להקים ממשלה בראשות נתניהו, מכריז יושב ראש ש"ס השר דרעי כי האופציה היחידה היא הקמת ממשלה כמו זו האחרונה • דרעי עקץ את ליברמן שמנסה לחבל במו"מ עם החרדים: "חבל סתם לאיים ולהציב קווים אדומים ואחר כך לסגת מהם"

דרעי על הקשיים במו"מ: "או הממשלה הזו או בחירות חדשות"
אריה דרעי צילום: פלאש90

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מתייחס היום (שלישי) לקשיים סביב גיבוש הקואליציה ולדרישות של יו"ר ישראל ביתנו השר לשעבר אביגדור ליברמן. דרעי מצהיר כי אין אפשרות לגבש ממשלה אחרת מלבד זו שהייתה בעבר.

"אנחנו התחלנו מו״מ קואליציוני. מיניתי צוות מקצועי בראשות אטיאס. אנחנו עושים את המו"מ בשקט, בלי איומים ובלי נסיעות לחו"ל. היחסים שלי עם נתניהו הם מעולים בכדי להתנהל מולו ישירות. תמכנו בנתניהו מתחילת הדרך, כך הבטחנו לבוחרים וכך אנחנו מאמינים. רוצים להמשיך את השותפות הזו ולא לרוחי את כל ההתנהלות בתקשורת והפרחת איומים. זה לא מכובד", אמר דרעי.

דרעי הוסיף ותקף את התעקשותו של יו"ר ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן כשאמר כי "נגמרה מערכת הבחירות. את הדיונים והמו"מ עושים בתוך החדרים. אין שום אפשרות לממשלה אחרת. או הממשלה הזו או בחירות חדשות. אין אופציה אחרת. חבל סתם לאיים ולהציב קווים אדומים ואחר כך לסגת מהם".

"אני קורא כותרות על מדינת הלכה. אנחנו ממש לא בכיוון הזה. אנחנו רוצים לשמור על הסטטוס קוו ומי שמשנה אותו זה אחרים. אנחנו רוצים מדינה יהודית ומסורתית ונעמוד על זה", ציין דרעי שהוסיף כי, "עולם התורה והישיבות חשוב לנו ביותר. נשמר את מעמדם ואת התקציבים שלהם".

עוד אמר דרעי בדבריו "מראש ויתרנו על משרדים חשובים, כדי לטפל בנושאים החברתיים, כמו משרד הפנים, נגב גליל ופריפריה, שירותי הדת לכולם וכמובן נושא השיכון שלקחנו על עצמנו לתת קורת גג לכל הזוגות הצעירים ולטפל בדיור הציבורי".

אריה דרעי אביגדור ליברמן קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד