י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי בהבטחה נדירה למסייעים לבית חם: "יזכו שהילדים שלהם יהיו בריאים"

במעמד מרגש במיוחד שנערך בבתיהם של גדולי ישראל יצקו מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ונשיא מועצת חכמי התורה מרן הגאון חכם שלום כהן את אבן הפינה למרכז הטיפולי המרכזי של 'בית חם' בבני ברק • לאחר מכן בירכו גדולי ישראל את העוסקים והמסייעים לפעילות בברכות לבביות עד בלי די

מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי בהבטחה נדירה למסייעים לבית חם: "יזכו שהילדים שלהם יהיו בריאים"
טקס הנחת אבן הפינה אצל הגרח קנייבסקי צילום: יח"צ

מעמד נשגב מיוחד ומרגש של הנחת אבן הפינה למרכז הרב טיפולי - המרכזי של עמותת בית חם התקיים אצל מרנן ורבנן גדולי ישראל, מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומרן נשיא מועצת חכמי התורה חכם הגאון רבי שלום כהן. במעמד הקדוש שנערך בבתיהם של גדולי ישראל הונחה אבן הפינה לבית המרכזי שהולך ונבנה בימים אלו בבני ברק.

לבתיהם של גדולי ישראל נכנסו ראשי ומנהלי בית חם ובראשם המייסד ומקים מערך טיפול בריאות הנפש במגזר החרדי הרב שמואל מונק ואיתו עמו בנו המנכ"ל הרב אריה מונק וכן מנהל המרפאות בבית חם ר' מנחם ברקוביץ  ועוד מראשי וידידי העמותה.

במהלך שהותם בקודש פנימה אצל מרן הגר"ח קניבסקי התעניין שר התורה בפרטי בניית הבית הגדול של עמותת בית חם בעיר בני ברק. התרגשות רבה אחזה בנוכחים עת יצק מרן את אבן הפינה הראשונה לבניין שהולך ונבנה בימים אלו בבני ברק.

לאחר ברכתו של מרן שר התורה ושתיית לחיים עם הנהלת העמותה, שאל את מרן הגר"ח נכדו יקירו ר' יענקי קנייבסקי במה יזכו המסייעים לבניית  הבית של בית חם, ומורנו שר התורה אמר מילים ברורות "יזכו שהילדים שלהם יהיו בריאים". הקהל שבחדר יחד עם ההנהלה ענו אמן בהתרגשות רבה, לאור הברכה הלבבית.

לאחר מכן פקדה הנהלת בית חם את מעון קודשו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגאון רבי שלום כהן אשר קיבלם בחביבות רבה והתעניין בפרטי הפעילות.

בביתו של חכם שלום • קרדיט: יח"צ

 בדבריו אמר מרן נשיא מועצת חכמי התורה כי בימים עברו לא ידעו להסביר התנהגות של אנשים,  והיום בסייעתא דשמיא באמצעות עמותת בית חם ניתן לטפל בהם ולהציל אותם ואת משפחותיהם וזו רפואה גדולה למגיפה שמסתובבת בדורנו.

מרן חכם הגאון רבי שלום כהן הוסיף ותעניין על פעילות כל אחת ממחלקות בית חם ובירך מכל הלב שחפצם של העוסקים בקודש , עובדי בית חם יעלה בידם להמשיך לסייע ולהציל את כלל ישראל.

לאחר מכן נערך מעמד הנחת אבן הפינה תוך כדי ברכות לתורמים והמסיעים לבית חם שיזכו  לסייעתא דשמיא בריאות גופה ונהורא מעליא.

הנהלת בית חם והמשתתפים יצאו מהמעמד מחוזקים ונרגשים מעומק חיבתם של גדולי ישראל וברכתם שתלווה אותם ואת כל המסייעים לפעילות.

בית חם אריה מונק שר התורה הרב שלום כהן הנחת אבן הפינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד