י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הנתק עם יהדות התורה

דרעי: "עובדים יחד בנקודות משותפות" • צפו

יו"ר ש"ס אריה דרעי, התייחס היום לשאלת כתב 'בחדרי חרדים' לגבי הנתק השורר בינו לבין 'יהדות התורה' וכינה את הדיבורים על כך "רכילויות" • "עובדים יחד בנקודות המשותפות" • צפו

דרעי: "עובדים יחד בנקודות משותפות" • צפו
יו"ר ש"ס נואם בטבריה צילום: דוד כהן, פלאש 90

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מתייחס היום (שלישי) לנתק השורר בינו לבין ראשי יהדות התורה ואומר, כי למרות הכל צוותי המו"מ בין הסיעות משתפים פעולה יחד עם 'איחוד מפלגות הימין' ומתאמים עמדות בנושאי דת.

במענה לשאלת 'בחדרי חרדים' האם הקרבות בגוש החרדים לא מזיקים לציבור החרדי בגיבוש הקואליציה אמר כי; "מה שמעניין באמת זה היחסים שלי עם החברי כנסת שלנו, קודם כל ש"ס הם שמונה חברי כנסת מלכודים ביניהם".

דרעי סיפר עוד ל'בחדרי חרדים' כי הנחה את אנשי צוות המו"מ אריאל אטיאס ומשה ארבל, "להיות בקשר אדוק מאוד עם הנושאים והנותנים ב'יהודת התורה' ו'בבית היהודי', ללכד כוחות בנושאים המשותפים של בני הישיבות הישיבות ויתר הנושאים כגון: מתווה הכותל והכשרות".

"אנחנו עובדים יחד בכל הנקודות המשותפות וזה מה שצריך לעניין", ציין דרעי, שדחה את הטענות מצד 'יהדות התורה' אותן כינה "רכילויות" ואמר כי, "יותר מזה זה סתם רכילויות ואין טעם להיכנס לזה".

בנוסף, במהלך דבריו בישיבת הסיעה תקף דרעי במרומז את 'יהדות התורה' ואת יו"ר ועדת הכספים באומרו כי, "נודע לי שהקדנציה הזו תקציבי הישיבות נשחקו מאד. אולי סמכתי על אחרים בנושא הזה, הפעם ש"ס תיקח על זה אחריות ותתקן את זה".

אריה דרעי משה גפני ועדת הכספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד