י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ידע ש"ס ישר והפוך

הלם בחסידות: האברך הצדיק נפטר מדום לב

טרגדיה בביתר: האברך הצעיר והצדיק רבי אהרן אייזנבלט זצ"ל, מחשובי חסידי באיאן ומגדולי תלמידי החכמים ואנשי החסד בחסידות, נפטר מדום לב פתאומי והוא בן 40 בלבד

הלם בחסידות: האברך הצדיק נפטר מדום לב
האברך הרב אייזנבלט זצ''ל עם הרבי מבאיאן צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו האברך הגאון הצדיק רבי אהרן הכהן אייזנבלט זצ"ל, מחשובי חסידי באיאן שהתגורר ברחוב חב"ד בביתר עילית, שעבר דום לב פתאומי בביתו והשיב את נשמתו ליוצרה כשהוא בגיל 40 בלבד. 

הרב אייזנבלט זצ"ל היה מגדולי תלמידי החכמים בחסידות באיאן. בעל חסד עצום שניהל בבית גמחי"ם והרבה לעשות חסדים. הוא נודע כתלמיד חכם עצום שיודע ש"ס על בוריו ישר והפוך. "הוא היה ספר תורה חי", אומרים החסידים ל'בחדרי חרדים'. 

בבחרותו למד בישיבת באיאן, ובהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי', בתו של הגאון החסיד רבי יצחק שרייבר, מרבני חסידות באיאן. הוא קבע את מקום מגוריו בביתר והיה מרבני הקלויז 'נחלת יעקב' של באיאן, ברחוב החוזה מלובלין בביתר.

היה לו גמ"ח גדול בביתו שנקרא "גמ"ח קרן ישא ברכה" והיה עוזר ומסייע לאברכים להשיא את ילדיהם במסירות ובנאמנות. "הוא היה איש חסד בגופו, ואיש טוב שכל העת חיפש איך לעשות טוב לשני", מספרים החסידים בביתר. 

פטירתו הפתאומית הכתה בהלם את חסידי באיאן, המסרבים לעכל את הבשורה הקשה והמרה. 

הוא הותיר אחריו דור ישרים מבורך, ילדים תלמידי חכמים, שנותרו יתומים ללא אבא. 

מסע הלוויה הערב (רביעי) 21:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים דרך הקלויז של באיאן 'תפארת ישראל' ברחוב מלכי ישראל להר המנוחות, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

באיאן טרגדיה ביתר הלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד