י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הגנה בגופה על הרב"

יועץ הנשיא הגיע לנחם את משפחת הנרצחת

יועצו של הנשיא טראמפ ג'ייסון גרינבלט, טס היום לקליפורניה כדי לנחם את משפחתה של הנרצחת • לבעלה הוא אמר: "כולם יודעים את גבורת אשתך שהגנה בגופה על הרב"

יועץ הנשיא הגיע לנחם את משפחת הנרצחת
ג'ייסון גרינבלט מנחם אבלים צילום: באדיבות המצלם

עוזרו של הנשיא טראמפ, ג'ייסון גרינבלט, טס היום לקליפורניה כדי לנחם את משפחתה של הנרצחת בפיגוע שהתרחש ביום שבת האחרון בבית הכנסת של חב"ד. גרינבלט יצא מטעם ממשל טראמפ לנחם את המשפחה, הוא הודה לרב ישראל גולדשטיין על המילים החמות והמאחדות שאמר לאחר הירי בו איבד שתי אצבעות כשניסה לעצור את היורה.

גרינבלט שהוא יועץ למשא-ומתן בינלאומי ושליח הממשל האמריקאי למזרח התיכון, חיזק את בעלה של לורי גילברט הי"ד, ואמר לבעלה כי כולם יודעים את גבורת אשתו שהגנה בגופה על הרב, בעת שהרוצח ירה לכל עבר.

כזכור, לפני ששה חודשים נאצי מתועב טבח באחד עשר מתפללים בבית הכנסת בפיטסבורג, ובשבת הגיע צעיר אנטישמי בשעה 11:30 בבוקר העונה לשם, ג'ון אירנסט, ‏בן ה-19 וביצע את הפיגוע בבית הכנסת בסאן דייגו - קליפורניה, הוא החשיב עצמו כלאומן לבן, והשאיר אחריו מניפיסט אנטישמי שבו ציין, כי הוא קיבל מוטיבציה לפיגוע, ממסע ההרג נגד המוסלמים בניו זילנד בחודש שעבר.

איש כוחות הביטחון לא בתפקיד שהיה במקום, פתח לעברו בירי והיורה שהספיק לרצוח אשה ולפצוע את הרב ישראל גולדשטיין שליח חב"ד למקום ועוד שני צעירים ביניהם ילדה בת 8, ברח מהמקום כשעל רכבו סימני ירי.

לאחר שברח כוחות גדולים של משטרה הגיעו לאזור, היורה שמתגורר אצל הוריו לא רחוק מבית הכנסת, הסגיר את עצמו לשוטרים.

קליפורניה סאן דייגו ג'ייסון גרינבלט דונאלד טראמפ ניחום אבלים נאצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד