ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

שוב במקום הראשון: 'לאומית שירותי בריאות' מנצחת בפרמטרים החשובים לתושבי ישראל

סקר מקיף שנערך בין אלפי לקוחות של קופות החולים קובע: אין מתחרים ללאומית בכל מה שקשור לאיכות הטיפול, המחיר וזמינות התורים • כל הפרטים

שוב במקום הראשון: 'לאומית שירותי בריאות' מנצחת בפרמטרים החשובים לתושבי ישראל
לאומית צילום: בועז בן ארי

סקר מיוחד שפורסם לאחרונה בעיתון 'דה מרקר' מעניק ציונים מחמיאים במיוחד ל'לאומית שירותי בריאות' שמנצחת בפרמטרים רבים את הקופות המתחרות.

מדובר בסקר מקיף שנערך ע"י אתר מידרג ופורסם כאמור בעיתון דה מרקר.  אלפי המשתתפים בסקר דירגו הגולשים את קופות החולים שלהם: מכבי, כללית, מאוחדת ולאומית.

בפרמטר החשוב ביותר שהוא איכות הטיפול הרפואי כפי שבא לידי ביטוי בהרגשה של הלקוח, סיימה לאומית במקום הראשון בציון מעולה של 4.08 מתוך 5 כאשר שאר הקופות נמצאות מאחוריה.

סקר דה מרקר • קרדיט: יח"צ

בפרמטר של דירוג זמינות התורים קיבלה לאומית את הציון הגבוה ביותר - 3.34. אחריה ברשימה מאוחדת 3.28, מכבי 3.21 וכללית זכתה לציון הנמוך ביותר - 2.91.

בסקר נבחנה גם שביעות הרצון של המבוטחים ממחירי השירותים בקופות שאינם כלולים בסל הבריאות. גם בפרמטר הזה מתייצבת לאומית בראש עם 3.77. אחריה ברשימה מכבי וכללית, ובמקום האחרון מאוחדת עם  3.42 בלבד.

לאומית השיגה תוצאות מחמיאות ביותר גם בפרמטרים הבאים: איכות המענה הטלפוני, רמת הבירוקרטיה והשירות הדיגיטלי.

מ'לאומית שירותי בריאות' נמסר בתגובה: "אנו גאים להיות במקום הראשון בפרמטר החשוב ביותר ללקוח, שהוא איכות הטיפול הרפואי, במקביל להיותנו במקום הראשון גם בדירוג שביעות הרצון ממחירי הטיפולים וזמינות התורים. נמשיך לספק את המוצר הטוב ביותר מבחינת איכות ומחיר".

לאומית סקר דה מרקר שביעות רצון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד