ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

פשטתם רגל? זה כבר לא אומר שלא תוכלו לרכוש בית

לעבור פשיטת רגל זה סוג של סיוט לא נגמר, אבל עדיין צריכים לעמוד על הרגליים ולצעוד קדימה • כאשר רוצים לקחת משכנתא אחרי פשיטת רגל ולהתחיל חיים חדשים, צריכים להיעזר במומחה בתחום • שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות לפושטי רגל ב10 השנים האחרונות • הנה הנקודות החשובות במשכנתא אחרי קבלת הפטר

פשטתם רגל? זה כבר לא אומר שלא תוכלו לרכוש בית
מרטין בוקסדורף צילום: יח"צ

לעבור פשיטת רגל זה סוג של סיוט לא נגמר, אבל עדיין צריכים לעמוד על הרגליים ולצעוד קדימה. כאשר רוצים לקחת משכנתא אחרי פשיטת רגל ולהתחיל חיים חדשים, צריכים להיעזר במומחה בתחום. שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות לפושטי רגל ב10 השנים האחרונות. הנה הנקודות החשובות במשכנתא אחרי קבלת הפטר:

משכנתא בבנק גם אחרי פשיטת רגל:

בתור אדם שמשיג משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל, המטרה שלי היא להשיג משכנתאות בבנקים, כמו כל אדם אחר שלא עבר פשיטת רגל. קיימות גם אופציות אחרות, כמו משכנתא חוץ בנקאית, אבל אנשים שכבר סיימו את פשיטת הרגל- השאיפה שלי היא חד משמעית- משכנתא בבנק.

מה אנחנו רוצים להציג לבנק אחרי פשיטת רגל?

כאשר מגיעים לקחת משכנתא אחרי פשיטת רגל, אנחנו רוצים להציג לבנקים שעברנו מהפך. כלומר שהמצב היום הוא שונה ב180 מעלות ממה שהיה לפני פשיטת הרגל.

המצב הנפוץ הוא שאנשים עוברים פשיטת רגל בגלל ניהול עסק, זה מה שקורה בדרך כלל. כלומר אנחנו רוצים להראות לבנקים שהיום, אין שום סיכוי שאתם חושבים בכלל לפתוח עסק כל שהוא. במילים אחרות, אנחנו רוצים ומעדיפים- להראות לבנקים שאתם שכירים.

יציבות- הבנקים מאוד אוהבים לקוחות יציבים. במיוחד אחרי שעוברים פשיטת רגל, אנחנו רוצים להראות לבנקים שאתם לא רק יציבים, אלא סופר יציבים. איך מראים את זה? הדרך הקלה והטובה ביותר היא כמובן להראות שאתם עובדים באותו מקום במשך כמה שיותר זמן. זה אולי הגורם החשוב ביותר בקבלת משכנתא אחרי פשיטת רגל.

מה אתם עושים?

זה אמנם מובן מעצמו, אבל כמובן שעבודה בנמל עם קביעות נחשבת יותר מאשר באיזה מקום עבודה פרטי וקטן. אם אתם אקדמאים או בעלי מקצוע זה נחשב ליותר מאשר אם אין שום השכלה בכלל. המטרה היא להראות לבנק בגדול- "שניתן לסמוך עליכם".

הסדרי חוב מול בנקים:

כאשר עוברים פשיטת רגל, נוטים להסתבך עם בנקים. למה זה חשוב? כי בנקים שבהם היו בעיות, הסדרי חוב, חובות שנמחקו – לעולם לא יסכימו לתת לכם משכנתא. הסיבה הנוספת היא שכאשר אחד הבנקים שלא היו לכם בעיות איתם בודק את רשימת העיקולים ההיסטוריים שלכם, זה נראה רע מאוד אם יש הרבה בנקים וחובות גדולים שנמחקו. לעומת זאת זה נראה מעולה אם היה נניח רק בנק אחד שמחק לכם חובות ובסכום קטן.

משכנתא חוץ בנקאית:

משכנתא חוץ בנקאית היא משכנתא שלוקחים מגופים חוץ בנקאיים, כמו חברות השקעות. בדרך כלל המשכנתא החוץ בנקאית מתאימה במקרים של אנשים שנמצאים במהלך פשיטת רגל וצריכים משכנתא כדי לסגור את כל החובות ולקבל הפטר. נרחיב על זה קצת במאמרים הבאים.

קצת עלי:

שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני נלחם כדי להשיג משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל. במשך השנים פיתחתי קשרים בחלונות הגבוהים בבנקים וטכניקות מיוחדות להשיג משכנתאות בבנקים ובחברות חוץ בנקאיות לפושטי רגל.

מרטין בוקסדורף הוא מומחה בהשגת משכנתאות לפושטי רגל 

רוצים לדעת עוד על משכנתא לפושטי רגל? נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-394-3892

משכנתא אישור משכנתא יועץ משכנתאות פשיטת רגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד