ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מזעזע

הקופאית לחרדי: חבל שהיטלר לא גמר אתכם

ביום השואה, בלב בירת מדינת היהודים, סיננה קופאית בסופר מוכר לעברו של חרדי את המילים הקשות הללו | החרדי שספג את האמירות ל'בחדרי': "מי היה מאמין שכאן בישראל יקרה כזה דבר וביום השואה עצמו" | בעל החנות: "העובדת הורחקה מיידית - לא תעבוד אצלנו"

הקופאית לחרדי: חבל שהיטלר לא גמר אתכם
אילוסטרציה צילום: unsplash

דווקא ביום השואה "זכה" חרדי מירושלים לקריאות אנטישמיות בסופר חרדי במרכז ירושלים.

ארי ברנשטיין מספר ל'בחדרי חרדים' את השתלשלות העניינים, "עמדתי הבוקר בתור לקופאית במרכול 'כל זול' ברחוב בר אילן בירושלים. לפני בתור עמד לקוח עם המון מצרכים. לחשתי לעצמי בשקט, "אוף איזה באסה, אצטרך לשרוף כאן זמן". 

"הקופאית שהחליפה דקות קודם לכן קופאית אחרת, כנראה שמעה את הלחישה שלי ופשוט החלה בהתקפה פרועה וחסרת מעצורים עלי ועל החרדים".

"השיא היה המשפט שסיננה לעברי, אתם החרדים, חבל שהיטלר לא גמר אותכם". מחה בפניה ושוב היא אמרה על החרדים, "איך אתם מתנהגים" עזבה את הקופה ויצאה החוצה. 

ברנשטיין ההמום אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "מי היה מאמין שכאן בישראל יקרה כזה דבר וביום השואה עצמו". מנהל החנות ניסה לפשר בין הקופאית לברנשטיין, אך ללא הצלחה. 

שמוליק, מנהל הסניף מסר בתגובה לבנצי ליזרוביץ' באתר 'קול חי': "המקום הזה יעבוד רק על פי רצון החרדים והתושבים, מי שלא מקובל עליו שלא יכנס לחנות, לאחר התקרית העובדת יצאה החוצה והחלה לבכות, היא התנצלה בפניי ולא הבינה איך נכנסה לסיטואציה הזו, אמרתי לה לא פגעת בלקוחות או בי אבל פגעת ב-6 מיליון יהודים".

לדבריו, "העובדת הורחקה מיידית מהמקום וכנראה שלא תשוב לעבודה אצלי, אני גדלתי בשכונה חרדית והלקוחות שלי הם חרדים, לא אתן לאף אחד לשנות את החנות ו/או את רצון הלקוחות החרדים".

את תגובת רשת 'זול ובגדול' המפעילה את הסניף, לא הצלחנו להשיג עד לשעת פרסום הידיעה לכשתתקבל נשמח לפרסמה. 

אנשטימיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד