כ' אדר ב' התשפ"ד
30.03.2024
"טראמפ מענטש"

על מה שוחחו הנשיא והרב גולדשטיין • צפו

הערב נפגש עם הנשיא טראמפ בבית הלבן הרב ישראל גולדשטיין, שנורה ונפצע בשתי ידיו במהלך פיגוע הירי בבית הכנסת • ,קיבלתי החלטה שלא משנה מה יקרה לי, אני הולך להציל כמה שיותר אנשים" • צפו

על מה שוחחו הנשיא והרב גולדשטיין • צפו
הרב גולדשטיין וטראמפ צילום: צילום מסך

דונלד טראמפ נפגש הערב (חמישי) בבית הלבן, עם הרב ישראל גולדשטיין, שנורה ונפצע בידיו במהלך פיגוע הירי בבית הכנסת.

במהלך הפגישה עם טראמפ, שנערכה במסגרת אירוע ליום התפילה הלאומי המצוין בארה"ב, אמר גולדשטיין כי הפיגוע שינה את חייו לנצח, והצהיר כי טראמפ הוא "מענטש לכל דבר ועניין". הוא הודה לנשיא על שהתקשר אליו אחרי הפיגוע: "היית האדם הראשון שהחל את הריפוי שלי, אני אסיר תודה על זה".

טראמפ מצדו הבטיח: "נילחם בכל כוחנו ובכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לנצח את האנטישמיות, לשים סוף להתקפות על היהודים ולהכניע את כל הצורות של רדיפה, חוסר סובלנות ושנאה. אתה יודע את זה, אתה יודע את זה, הרב. לכל אזרח יש זכות מלאה לחיות לפי אמונתו ונטיות לבו. זה היסוד שעליו מושתתים החיים האמריקניים".

רק לפני חמישה ימים בשבת בבוקר עמדתי בפני הרוע והחשכה ממש בבית חב”ד של פאוואי. עמדתי בפני הרוצח והייתי צריך לקבל החלטה האם אני רץ ומתחבא, או שאני עומד גבוה ונלחם ומגן על כל מי שיש שם. אנחנו לא יכולים לשלוט במה שאחרים עושים, אבל אנחנו יכולים לשלוט איך אנחנו מגיבים.

"האדמו"ר היקר שלי, הרב מנחם מנדל שניאורסון לימד אותי, כי הדרך בה אנו מגיבים אל החושך היא עם אור, זה היה הרגע שקיבלתי החלטה, שלא משנה מה יקרה לי, אני הולך להציל כמה שיותר אנשים, הייתי צריך למות כיהודי, אתה חייל של אלוקים, אתה צריך לעמוד גבוה וחזק ולעשות מה שנדרש כדי לשנות את העולם”.

דונאלד טראמפ הבית הלבן חב"ד קליפורניה סאן דייגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד