כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מתנדבי אור ירוק הפגינו בכניסה לישוב דבוריה

מאות תושבים, בליווי חברי כנסת, הפגינו בדרישה ממשרד התחבורה לשפר את התשתית בצומת הכניסה ליישוב. חלק גדול מהכביש מפותל, ללא תאורה והכניסות לישובים בעייתיות ומסוכנות

מתנדבי אור ירוק הפגינו בכניסה לישוב דבוריה

בשבוע שעבר התקיימה הפגנה בכניסה לישוב דבוריה בכביש 65. כ-400 איש התאספו בצומת דבוריה, בסמוך כביש 65 והפגינו בעד הצורך שיפור התשתית, בצומת דבוריה. במקום נכח גם חבר הכנסת חנא סוויד, אשר פועל לאחרונה לשיפור התשתית בכביש 65. סוויד טען כי: "בהתחשב במספר תאונות הדרכים שאירעו בצומת, על שר התחבורה ישראל כץ, להרחיב את הכניסה לצומת ולעשות אותה בטוחה יותר לתושבי המקום". סויד טען כי הרחבת הצומת צריכה לכלול את הבטחת תנועת הולכי הרגל בכביש 65.

מתנדבי ופעילי עמותת אור ירוק לקחו חלק מרכזי בהפגנה. איבראהים מסאלחה יושב ראש מועדון אור ירוק בדבוריה טוען כי :"זהו צעד ראשון במאבק על שיפור התשתית בכביש. אנחנו דורשים כי הצומת תרומזר או שיבנה מחלף שיבטיח את בטיחות הולכי הרגל". בעמותת אור ירוק פועלים מזה זמן רב לקידום שיפור התשתית בכביש 65 ומנכ"ל עמותת אור ירוק, שמואל אבואב אף פנה לרמטכ"ל בני גנץ, לראש עיריית עפולה ולראשי המועצות המקומיות באזור, להירתם למאבק על שיפור התשתית בכביש.

כביש 65 מאופיין בדרך חד מסלולית לכל כיוון ללא מפרדה קשיחה אשר תמנע תאונות חזיתיות, אשר מאפיינות את מירב התאונות בכביש. חלק גדול מהכביש מפותל ואין תאורה. כמו כן, הכניסות והיציאות לישובים הסמוכים לו בעייתיות ומסוכנות.

עמותת אור ירוק דורשת כי :"שיפור התשתית בכביש 65 צריך להיות בראש סדר העדיפויות. על הכביש להיות דו נתיבי עם מפרדה קשיחה אשר תמנע תאונות חזיתיות. הכביש צריך להיות מואר לכל אורכו ויש לדאוג שהכניסות והיציאות מהישובים יהיו מוסדרות ובטוחות לטובת תושבי האזור".









אור ירוק הפגנה תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד