ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
במעונו של שר התורה

לזכרו של מרן הגראי"ל שטיינמן: כולל חדש הוקם בראשות נכדו

כולל חדש של 'רינה של תורה' נפתח בבית שר התורה לזכרו של מרן הרב שטיינמן זצ"ל. צפו בתיעוד  

לזכרו של מרן הגראי"ל שטיינמן: כולל חדש הוקם בראשות נכדו
פתיחת הכולל חדש של רינה של תורה צילום: דוד זר

במעונו של שר התורה נערך מעמד פתיחת כולל נוסף לרשת הכוללים 'רינה של תורה' בראשות הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן ובהשתתפות רבני 'רינה של תורה' הגר"ש שטיינמן והגר"ב פינקל. בראשות הכולל בפרדס כץ יעמוד נכדו של מרן זצ"ל הגאון רבי אליעזר שטיינמן.

אתמול (רביעי) נערך במעונו של שר התורה הגאון רבי חיים קייבסקי מעמד פתיחת כולל נוסף לרשת הכוללים 'רינה של תורה' בהנהלת הרה"ג רבי חיים יוסף שטיגל ובהשתתפות רבני 'רינה של תורה' חתנא דבי נשיאה הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן והגאון הצדיק רבי בנימין פינקל מראשי ישיבת מיר, ראש הכוללים הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן.

הכולל החדש הוקם בשכונת פרדס כץ בבני ברק לזכרו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן זצ"ל, כשבראשות הכולל יעמוד ראש הקהילה הליטאית בשכונה הגאון רבי אליעזר שטיינמן, נכדם של מרנן הרב שטיינמן זצ"ל והרב קנייבסקי יבלחט"א, בנו של הגאון רבי שרגא שטיינמן.

הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל נשא דברים במעמד בבית שר התורה ואמר כי, "אנחנו ברגע גדול, מרגש, בתקופה של חושך והסתר פנים, הגילוי הכי גדול זה הנס שעוד יש כלל ישראל. אמרו כל גדולי ישראל שהמלחמה הכי גדולה בחושך זה עוד קצת אור, עוד ישיבה, עוד כולל, עוד אברכים, עוד לומדי תורה. אחד מהמקומות החשובים ביותר של לימוד תורה זה רינה של תורה בראשות ידיד נפשי ר' חיים שטיגל".

לאחר מכן ניגש הגר"ח שטיגל לשר התורה ושאל מספר שאלות בנושא הנהגת הכוללים ובנושאי לימוד תורה בלילה. כשהרב עונה בחיבה גדולה ולאחר מכן בירך את לומדי וראשי הכוללים.

רינה של תורה כוללים ראש כולל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד