י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חלילה לא לעשות חשבון הנפש

הרבי על הטרגדיות: נשמות נקיות נלקחו ממנו

האדמו"ר מבאיאן התייחס בכינוס שנערך בקלויז של החסידות לטרגדיות שאירעו באחרונה בחצר החסידות ועורר את החסידים לעשות חשבון נפש במה להתחזק. האזינו להקלטה מדבריו של הרבי 

הרבי על הטרגדיות: נשמות נקיות נלקחו ממנו
הרבי מבאיאן בנעילת חג הפסח השנה צילום: די וואך

האדמו"ר מבאיאן התייחס בכינוס שנערך בליל שישי בקלויז של החסידות ברחוב מלכי ישראל בירושלים לפטירתם של שניים מיקירי החסידות האברך הצעיר ר' יצחק הכהן פקשר ז"ל שנפטר לאחר מחלה בגיל 25 והאברך הצדיק רבי אהרן הכהן אייזנבלט זצ"ל שנפטר מדום לב פתאומי בגיל 40 שניהם תושבי העיר ביתר. 

בדבריו אמר הרבי "מה נאמר מה נדבר מה נצטדק, מה אפשר להגיד, מה אפשר לתרץ, אי אפשר לתרץ, שתי נשמות נקיות נלקחו מאיתנו, אנחנו צריכים להתעורר ולעשות חשבון הנפש, כל אחד יודע מה הוא צריך לעשות, איפה הוא צריך להתחזק ולהיות יותר טוב, בבן אדם לחברו".

"חלילה להמשיך הלאה, חלילה לא לעשות חשבון הנפש" אמר הרבי, "צריך להתעורר, לעשות חשבון נפש, לעשות תשובה, השם יעזור שהתשובה שלנו תתקבל, התפילות הם מלב שבור, ומי שאמר לעולמו די, יאמר לצרותינו די".

את דבריו סיים הרבי "שתהיה הנהגה של חסד ורחמים, הראינו השם חסדך, עם ישועות, עכשיו נכנס שבת בחודש ניסן, בניסן נגאלו, ובניסן עתידים להיגאל, שנזכה לגאולה שלמה, שיהיה שבת שלום. אמן". סיים. 

חסידות באיאן טרגדיות חשבון נפש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד