ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
במהלך השבת

טרגדיה בבני ברק: בן חצי שנה איבד הכרתו ונפטר

במהלך השבת: פעוט כבן חצי שנה איבד את ההכרה בביתו • הפעוט פונה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה - אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו

טרגדיה בבני ברק: בן חצי שנה איבד הכרתו ונפטר
אילוסטרציה צילום: pixabay

פעוט כבן חצי שנה איבד את ההכרה בביתו השבת בבני ברק. כונני איחוד הצלה בסיוע צוותי מד"א והצלה שהגיעו למקום קיבלו מידי האם את בנה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה.

הצוותים הרפואיים החלו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות מצילות חיים, והפעוט פונה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

שאול נוימן חובש באיחוד הצלה סיפר בצאת השבת: "יחד עם רופא מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה וצוות אמבולנס של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שהעבירו את הפעוט תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים שם למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו. לדברי בני משפחתו הפעוט לא התעורר משנת הלילה ומסתמן כי מדובר בתסמין של מוות בעריסה".

איציק גרמן ומאיר גרינוולד חובשים בארגון הצלה שהגיעו ראשונים למקום סיפרו: "התינוק היה מחוסר הכרה וללא דופק ונשימה. התחלנו בפעולות החייאה כשאלינו הצטרפו פארמדיקים של מד"א שהמשיכו בטיפול תרופתי מתקדם והוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

 

תינוק טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד