י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פצע את עצמו ודימם בזירה

התגלה בחקירה: פרץ לבית אחיו וגנב 2 מיליון שקל

תושב המרכז פרץ לבית בירושלים וגנב מעל שני מיליון שקלים במזומן – חקירת המשטרה חשפה כי החשוד הנו אחיו של הקורבן • ביום חמישי האחרון הוא נעצר ויחד עם כתב האישום הוגשה בקשה להאריך מעצרו את תום ההליכים נגדו

התגלה בחקירה: פרץ לבית אחיו וגנב 2 מיליון שקל
אילוסטרציה צילום: unsplash

כתב אישום הוגש נגד תושב המרכז, אשר פרץ לבית אחיו וגנב מעל שני מיליון שקלים. החקירה נפתחה בחודש אוקטובר 2018, כאשר הוזעקו שוטרים לרחוב יוסי בן יועזר בירושלים בעקבות דיווח על פריצה לבית ממנו נגנבו כשני מיליון ו-280 אלף שקלים במזומן.

חוקרי המשטרה בהם אנשי המז"פ פתחו כאמור בחקירה ואספו ראיות וממצאים כמפורט בכתב האישום שהוגש הבוקר (ראשון) ע"י חטיבת התביעות של משטרת ישראל, בבית משפט השלום בירושלים.

מכתב האישום שפרטיו הגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי הנאשם, שהנו אחיו של המתלונן, ניצל את שהותו של המתלונן מחוץ לבית והגיע לבית מתוך ידיעה כי יש בתוכו כסף רב.

כן מתואר בכתב האישום, כי הלה טיפס למרפסת האחורית של הבית, שבר את צילינדר הסורג, תוך שהוא גורם לעצמו לפצע מדמם אשר הותיר סימני דם במקום הפריצה, שבר את לשונית המנעול והחדיר חפץ חד שטיבו אינו ידוע לרווח שבין משקוף הדלת לדלת ואז פתח אותה בכוח ונכנס לתוך הבית.

בתוך הבית, תר הנאשם אחר סכומי כסף גדולים ולבסוף הגיע לחדר המקלחת ושם, מתוך תיקים אשר היו מוחבאים בארון, גנב הנאשם סכום כסף של שני מיליון ו-280 אלף שקלים. לאחר זמן מה, בו שהה הנאשם בבית, ואף צרך משקאות אלכוהוליים שהיו שם, עזב הנאשם את הבית עם הכסף שגנב.

החשוד כבן 46, נעצר ביום חמישי האחרון ויחד עם כתב האישום נגדו הוגשה בקשה להארכת מעצרו עד לתום ההליכים.

פריצה לבית שני מיליון שקל כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד