י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

ר"ע ירושלים משה ליאון בסיורו בביה"ס לאוטיסטים 'שתילים' הר נוף: "אני מחויב לסייע לכם"

בביקור הצטרפו לראש העיר בכירי העירייה ובהם סגר"ע הרב ישראל קלרמן, סגר"ע הרב אברהם בצלאל ואנשי המקצוע • הרב ישראל רייסנר מנכ"ל עמותת שתילים: "אני רוצה להודות לראש העיר מר משה ליאון. כבר בשנה הראשונה כראש עיר והוא לוקח אותנו כפרויקט אישי ומסייע לנו" • ראש העיר מר משה ליאון: "אני רואה כמה צער עוברים ההורים ואנשי הצוות. אני משתומם בכל פעם מחדש כשאני רואה את הצוות שמטפל באותם ילדים"

ר"ע ירושלים משה ליאון בסיורו בביה"ס לאוטיסטים 'שתילים' הר נוף: "אני מחויב לסייע לכם"
ראש העיר ליאון בשתילים צילום: שתילים

ביקור מרשים במיוחד קיים ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון בבית ספר שתילים בירושלים והביע התרגשות והתפעלות מהמסירות והמקצועיות המושקעת בתלמידים.

אל ראש העיר נלוו מנכ"ל העירייה מר איציק לארי, הרב ישראל קלרמן סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי מבנים, הרב אברהם בצלאל סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי פדגוגי,  הרב איתמר בר עזר מנהל אגף חינוך חרדי, הרב דב פוקס סגן מנהל האגף החרדי, הרב גרשון בינט סגן מנהל האגף לחינוך חרדי, גב' בתיה שפירא מנהלת מחלקת ח.מ אגף חינוך חרדי, גב' נועה פחימה ממונה על ח.מ מנח"י ומנח"ח, גב' אפרת גרינמן מנהלת מערך נכסים מנח"ח, גב' יפעת אורון ממונה על קידום ליווי ויישום יעדי העיריה מנח"י, מר רועי אשכנזי משכ"ל אחראי בינוי, מר ניר רייפר אדריכל הפרויקט וכן נציגים בכירים ממשרד החינוך בינהם הגב' אורית נגר. כן השתתפו הגב' אפרת ולדנברג מנהלת אדמניסטרטיבית בשתילים בירושלים ומנהלת בית הספר  הגב' ליסה ליבוביק.

ראש העיר ובכירי העירייה שליוו אותו עברו בכיתות הגן, ולאחר מכן סיירו בשכבת הבוגרים וחזו מקרוב בפעילות שמביאה את הילדים לעצמאות, העצמה אישית והכנה לעבודה בקהילה. 

יש לציין כי הצוות המקצועי של העירייה איתר כבר מקום לבית הספר והליך הביצוע בעיצומו מול משרד החינוך.

ראש העיר התחייב להעמיד זאת בראש סדר העדיפויות ולקדם  ככל שניתן.

מנהלת בית הספר הגב' ליסה ליבוביק שליוותה את ראש העיר בסיור אמרה כי היא מלווה רבים מההורים כאן קרוב ל 18 שנה. ולראשונה מתגשם סוף סוף החלום לבנות לילדים האלו בית.  

לאחר הסיור נשא דברי ברכה הרב ישראל רייסנר מנכ"ל עמותת שתילים: "אני רוצה להודות לראש העיר מר משה ליאון. כבר בשנה הראשונה כראש עיר והוא לוקח אותנו כפרויקט אישי ומסייע לנו. עיריית ירושלים עובדת איתנו במשך חמש שנים בשיתוף פעולה מלא. יש לנו כיום שישה בתי ספר לחינוך מיוחד בעיר ואנחנו נותנים מענה לכל סוגי ההתמודדויות". הרב רייסנר הודה לכל הצוותים ואנשי המקצוע ובמיוחד להוסיף לרב איתמר בר עזר, לרב דוב פוקס ולגברת בתיה שפירא.

אבי מימרן אביו של אחד הילדים ריגש אף הוא את הנוכחים בדבריו.  "אני רוצה להודות דווקא לצוות המקצועי שנמצא כאן. אני רואה איך הם מתמודדים עם הילדים פה ובאיזו מסירות הם משקיעים בהם. אני חייב להם יום יום תודה. בית הספר הזה הוא הגוף שדואג לילדים שאחרי כל מה שהם עוברים שלפחות יהיה להם טוב. בלי בית הספר הזה אנחנו כהורים היינו מתמוטטים מזמן".

ראש העיר מר משה ליאון סיכם את הביקור ואמר: "הסיורים האלו הם הסיורים הקשים כי אחר כך יום שלם קשה לי לתפקד. אנחנו מחויבים לתת לכם אזורי נוחות, לסייע לכם ולא להפריע לכם. אני רואה כמה צער עוברים ההורים ואנשי הצוות. אני משתומם בכל פעם מחדש כשאני רואה את הצוות שמטפל באותם ילדים. זה תעצומות נפש וכוחות גדולים מאוד. אני מחויב יחד עם סגני ועם המנכ"ל לסייע לכם כמה שיותר . תפקידי לגרום שתקבלו הכל".

עוד הוסיף ראש העיר ואמר: "אני מתחייב לעשות הכל כדי שתכנסו לתוכנית החומש מול משרד החינוך. זה מגיע לכם ביושר".

הרב דב פוקס יחד עם משרד האדריכלים ניר רייפר הציגו בפני ראש העיר מצגת מיוחדת עם תוכניות האדריכלות של המבנה החדש של בית הספר שתילים, ולאחר מכן הוענקה קאפה עם הדמיה של בית הספר החדש שעתיד לקום.

 

שתילים ירושלים משה ליאון אבי מימרן רייסנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד