י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"שיטת המאזניים" בהשגת משכנתאות אחרי פשיטת רגל

שלום רב לכם קוראים יקרים, שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני משיג משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל ורוצים לקחת משכנתא בבנקים ולאנשים שנמצאים בהליכי פשיטת רגל וצריכים משכנתא חוץ בנקאית כדי לסיים את פשיטת הרגל

"שיטת המאזניים" בהשגת משכנתאות אחרי פשיטת רגל
רכישת דירה צילום: pixsabay

אז בואו נדבר קצת על משכנתאות עם בעיות של פשיטת רגל ומה זה בעצם שיטת המאזניים שלי. המטרה של השיטה היא להסביר בצורה קלה ולהיעזר בה על מנת להשיג אישורי משכנתא לאנשים שעברו פשיטת רגל.

מה זה שיטת המאזניים?

הרעיון הוא מאוד פשוט. זוכרים את המאזניים שהיו שוקלים איתם ירקות בשוק? אז בדיוק אותו דבר. על הכף האחת יש את כל הנושא של פשיטת הרגל דבר שהוא מאוד כבד. המטרה שלנו היא לשים על הכף השנייה דברים שיכולים להוות משקל נגד לפשיטת הרגל וכך לעזור לי לשכנע את הבנקים לאשר משכנתא אחרי פשיטת רגל.

מה יכולים להיות דברים טובים ששמים על המאזניים?

בואו נדבר קצת על הדברים הטובים שאנחנו יכולים על הכף החיובית, כאשר כולם לכאורה ברורים, אבל עדיין צריך לצבור כמה שיותר מהם כדי להוות משקל נגד אמיתי.

שכירים:

הבנקים חולים ואוהבים מאוד שכירים. במיוחד כאשר מדברים על משכנתא אחרי פשיטת רגל, אנחנו מעדיפים להראות לבנקים שאתם שכירים, רצוי כמה שיותר זמן. מילת המפתח אצל הבנקים היא יציבות. אנחנו רוצים לשדר יציבות. אם אתם עובדים במקום מסודר וכמה שיותר זמן, זה מהווה יתרון גדול מאוד בעיני הבנקים. כבר אמרתי, "יציבות.

הכנסות מסודרות:

הבנקים לא מתחשבים בהכנסות ב"שחור" ודורשים לראות הכנסה מסודרת. אבל בעיקר במקרים של משכנתא אחרי פשיטת רגל, השאיפה היא להראות הכנסות כמה שיותר מסודרות. חייבים להקפיד על הפרטים הקטנים, תלושי משכורת צריכים להיות מופקדים בחשבון בצורה מדויקת, הכנסות של כולל או ישיבה צריכות להיות מופקדות בצורה מסודרת בחשבון.

מרטין בוקסדורף • קרדיט: יח"צ

כמה זמן עבר מרגע ההפטר?

אני אישית מאמין שאין טעם לחכות הרבה זמן אחרי ההפטר, מבחינתי שווה לתקוף את הבנקים ולבקש משכנתא ישר אחרי ההפטר, אבל כמובן שכמה שיותר זמן עבר מרגע ההפטר- זה יתרון גדול. למה זה יתרון? כי אני יכול להגיע לבנקים ולהסביר שאתם התחלתם חיים חדשים כבר מזמן והנה עברו כבר כמה שנים מפשיטת הרגל, ואין שום סיבה למנוע מכם משכנתא. המטרה שלי היא להגיע לבנקים עם כמה שיותר טיעונים שיכולים לעזור לי לשכנע את הבנקים.

אחוז מימון במשכנתא

זה נכון שהבנקים מאשרים לקחת משכנתא של עד 75 אחוז אבל אחרי פשיטת רגל, השאיפה שלנו היא לקחת כמה שפחות אחוז מימון כדי להוות כמה שפחות סכנה לבנקים. הרי כאשר הבנקים נותנים משכנתא של 75 אחוז, זה לכאורה הסיכון הכי גדול שניתן לקחת, לכן אם אנחנו מגיעים לבקש משכנתא אחרי פשיטת רגל, אנחנו רוצים ומעדיפים לבקש כמה שפחות משכנתא, כדי להעלות את הסיכוי לקבל משכנתא.

איזה בנקים שרופים?

גורם משמעותי נוסף שחייבים להתייחס אליו בצורה רצינית זה אילו בנקים שרופים בשבילנו אחרי פשיטת רגל? הכוונה היא לבנקים שהיו בהם חובות שנמחקו או שהגעתם איתם להסדר תשלומים בזמן פשיטת הרגל. הבנקים האלו הם שרופים לעולם ואין סיכוי לקבל בהם משכנתא.

דבר נוסף שצריך לחשוב עליו זה איך זה נראה בעיני בנקים אחרים. הרי אם הבנק שבו אנחנו מגישים בקשת משכנתא בודק עיקולים שהיו בעבר, זה נראה רע מאוד אם היו הרבה בנקים עם הסדרי חוב.   

רוצים לדעת עוד על משכנתא לפושטי רגל? נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-394-3892

משכנתא פשיטת רגל בנק מימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד