י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ

חשד: ביצע עבירות חמורות בנער כבן 14

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: צעיר חרדי מרמת בית שמש חשוד כי ביצע עבירות קשות וחמורות בנער כבן 14 בעשרות מקרים • במשטרה חודשים כי נהג כך עם נערים נוספים • השופט החליט להאריך את מעצרו בשבעה ימים

חשד: ביצע עבירות חמורות בנער כבן 14
צללית צילום: פלאש 90

צעיר כבן 22, נעצר אמש על ידי משטרת ירושלים, לאחר שהגיע דיווח על כך שנער בן 14 נפגע ממנו במסגרת ההיכרות שלהם בבית שמש. החשוד תושב רמת בית שמש הובא בשעה האחרונה לבית משפט השלום בירושלים, שם החליט השופט אורן סילברמן החליט להאריך את מעצרו בשבעה ימים.

החשוד שהורשע בעבר, בעת שהיה קטין, התנדב לפני כשנתיים במשך כחצי שנה כאיש לוגיסטיקה בארגון הצלה גדול, ומאז מתנדב בארגוני סיוע קטנים, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. הוא חשוד שנהג להציע לנער בן ה-14 ואף לנערים קטינים נוספים, נסיעות בטרקטורונים וברכבי השטח שלו באזור היערות סביב העיר בית שמש, ובדרך זו יצר עמו קרבה ורכש את אמונו של הקטין בן ה-14.

בשלב זה, כך חושדים במשטרה, החל החשוד לבצע בקטין עבירות חמורות ואסורות, בעשרות מקרים שונים בהם נפגשו גם בביתו של החשוד וכן במקומות נוספים.

מחקירת המשטרה עולה עוד כי החשוד פעל בדפוס פעולה דומה עם קטינים נוספים, וחוקרי המשטרה פועלים על מנת לאתר קורבנות נוספים ולגבות מהם תלונות.

"משטרת ישראל קוראת להורים להיות קשובים וערניים מתרחש עם ילדיהם, לנהל עמם שיח על הסכנות הטמונות בעבירות אלו ולעודד אותם להציף כל חשד לעבירה או פגיעה בהם. הורים ששמעו, או חושדים כי ילדיהם נפגעו באופן דומה או אחר מתבקשים לפנות בהקדם לתחנת המשטרה הקרובה ולדווח על כך" מסרו מהמשטרה.

 

עברות חמורות צעיר נער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד