י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הסבב הזה הוא תרגיל"

הטרוריסטים בעזה: תהיה מערכה נוספת בקיץ

מנהיג הג'יהאד האסלאמי איים בחריפות על ישראל ואמר כי "מה שהיה בסבב הזה הוא תרגיל באש חיה להתנגדות" • "לולא המאמצים להפסקת האש ואם ההסלמה הייתה נמשכת עוד שעה - תל אביב הייתה מופצצת"

הטרוריסטים בעזה: תהיה מערכה נוספת בקיץ
מחבלי חמאס לפני שיגור טילים צילום: Abed Khatib/Flash90

מנהיג הג'יהאד האסלאמי זיאד נחאלה איים הלילה (רביעי) בחריפות על ישראל בריאיון לרשת אל-מיאדין המזוהה עם חיזבאללה ואמר כי "אם ישראל לא תצליח להכיל את ההתנגדות ולפרק אותה מנשקה - אנחנו נהיה במערכה בקיץ. כך דווח ב'כאן'.

"מה שהיה בסבב הזה הוא תרגיל באש חיה להתנגדות", אמר מנהיג הארגון הטרוריסטי, "אני אומר באופן נחרץ שהמערכה הגדולה תגיע ואנחנו ערוכים לה. לולא המאמצים להפסקת האש ואם ההסלמה הייתה נמשכת עוד שעה - תל אביב הייתה מופצצת". 

נחאלה האשים את ישראל בכך שהביאה לסבב ההסלמה האחרון בכך שירתה לעבר המפגינים בגבול בשישי האחרון והשיבה על ירי הצלף לעבר החיילים, בניגוד להבנות שהוסכמו בעבר. הוא הוסיף שבישראל עמדו בפני שתי ברירות בסבב האחרון - להמשיך במערכה או לקיים את אירועי יום העצמאות והאירוויזיון.

לדבריו, מצרים התאכזבה מהתנהלות הפלגים הפלסטינית בעזה, משום שלא עדכנו אותה כשהחליטו להגיב על הירי הישראלי. מנהיג ארגון הטרור סיפר כי הפלגים בעזה דחו את התנאי שהציבה ישראל להפסיק את צעדות השיבה.

עזה מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד