י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר ימי הלחימה הסוערים בדרום

הרמטכ"ל בטקס בבית הנשיא: "המציאות משתנה בקצב מסחרר"

לאחר ימי הלחימה הסוערים בדרום: הרמטכ"ל אביב כוכבי בטקס בבית הנשיא - "המציאות משתנה בקצב מסחרר ולכן עלינו להמשיך להשתנות" • הרמטכ"ל הוסיף: "נעשה כל שאפשר כדי להתאים את עצמנו לאתגרי שדה הקרב הנוכחי, לאתגרי העתיד ולחיזוק כושרו ההתקפי של צה"ל"

הרמטכ"ל בטקס בבית הנשיא: "המציאות משתנה בקצב מסחרר"
הרמטכ"ל, רה"מ והנשיא, היום בטקס צילום: נועם רבקין פאנטון, פלאש 90

הרמטכ"ל אביב כוכבי אמר בטקס חיילים מצטיינים בבית הנשיא, "המציאות משתנה בקצב מסחרר ולכן עלינו להמשיך להשתנות. נעשה כל שאפשר כדי להתאים את עצמנו לאתגרי שדה הקרב הנוכחי, לאתגרי העתיד ולחיזוק כושרו ההתקפי של צה"ל".

הרמטכ"ל פנה ל-120 החיילים המצטיינים ואמר: "בראש הטור המתגנב בין הסמטאות, בחדר המלחמה, בעומק המחסנים, בצוות הפיתוח, במשרד ובגבול - נמצאים החיילים הבולטים המושכים את הרבים. כל אחד מהמצטיינים הוא חלוץ בתחומו, כל אחד מכם מקדים את המחנה בצעד קטן".

יצוין כי רק לפני יומיים, במהלך ביקור שערך נתניהו בפיקוד דרום, אמר ראש הממשלה כי "ביומיים האחרונים חידשנו את המדיניות של חיסול בכירי הטרור, הרגנו עשרות מחבלים של החמאס והג'יהאד האסלמי והפלנו מגדלי טרור", התגאה ראש הממשלה. "אני רוצה לשבח את תושבי הדרום על עמידתם האיתנה, ואת מפקדי וחיילי צה"ל על פעולתם התקיפה".

נתניהו קיים גם הערכת מצב והתייעצות ביטחונית בפיקוד הדרום עם ראש המל"ל, מאיר בן שבת; סגן הרמטכ"ל, אלוף אייל זמיר; מפקד פיקוד הדרום, ובכירים נוספים.

מנגד, גורמים בחמאס מיהרו להכריז על ניצחון וטענו כי ארגוני הטרור בעזה ניצחו בסבב הלחימה. לדבריהם, ירושלים נכנעה בגלל האירוויזיון. "לימדנו אותה לקח", אמרו וטענו כי נתניהו קיבל את הפסקת האש כדי לסיים את מלאכת הרכבת הממשלה החדשה.

בנוסף, מנהיג הג'יהאד האסלאמי, זיאד נחאלה, איים בחריפות על ישראל ואמר כי "מה שהיה בסבב הזה הוא תרגיל באש חיה להתנגדות". עוד הוא הוסיף, כי "לולא המאמצים להפסקת האש ואם ההסלמה הייתה נמשכת עוד שעה - תל אביב הייתה מופצצת".

אביב כוכבי רמטכל צהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד