י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ערוץ 'פתרונות ביטוח' מציג: ביטוח לעצמאים

כיצד יכול עצמאי לחסוך כסף עבור גיל הפנסיה? מהן האופציות העומדות לרשותו לצורך קבלת הלוואה על חשבון כספי החסכון? תשובות לשאלות אלו ועוד תמצאו במדור החדש בחסות מגדל: ביטוח לעצמאיים

ערוץ 'פתרונות ביטוח' מציג: ביטוח לעצמאים

"אם אין אני לי - מי לי" כתוב בפרקי אבות ונראה שהמשפט הזה מפיו של הלל הזקן נאמר במיוחד על בעל עסק או על כל עצמאי אחר. להבדיל מעובדים שכירים, אשר לרובם דואג המעסיק שלהם לתנאים סוציאליים, כולל הפרשות לפנסיה, ביטוח מנהלים, גמול השתלמות וכדומה, העובד העצמאי צריך לדאוג לתנאים אלה לעצמו. עתידו ועתיד משפחתו תלויים רק בו ועליו להבטיח את רמת חייו כאשר יפרוש ויצא לגמלאות.

במסגרת ערוץ 'פתרונות ביטוח', אנו מעלים מדור מיוחד: "ביטוח לעצמאים" בו תוכלו לקבל את המידע הנחוץ בנושא הביטוח כולל כל האופציות העומדות לרשותו של העצמאי: חסכון לגיל פרישה, ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד.

המדור עוסק בכל ההיבטים הקשורים בביטוח לעצמאיים ומסביר באופן ברור ופשוט אודות כל אחד מסוגי הביטוחים הקיימים. בנוסף, מספק המדור מידע כללי וטיפים אודות עצמאים. כמו כן, מציע המדור שאלות ותשובות ומגוון כתבות שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם .

הנכם מוזמנים להכנס וללמוד כבר עכשיו על תוכנית תגמולים לעצמאים. לכניסה למדור - לחצו כאן
מגדל ביטוח עצמאיים עצמאי תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד