י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"להקדים את פני הרעה"

מחאת האדמו"ר נגד חילול השבת באירוויזיון

האדמו"ר מראחוב המכונה כ"אדמו"ר של רמת גן", יוצא במחאה נגד חילולי השבת של הממשלה בעקבות תחרות השירה הנקראת "אירוויזיון". כל הפרטים על היוזמה החיובית של הרבי לקרב עוד יהודים לשבת בעקבות החילול 

מחאת האדמו"ר נגד חילול השבת באירוויזיון
ההכנות לאירוויזיון צילום: פלאש 90

חילולי השבת הרבים בעקבות קיום מופע האירוויזיון הנערך השנה בישראל, הביא את הרבי מראחוב לצאת במחאה כנגד חילולי השבת.

האדמו"ר מראחוב שבית מדרשו נמצא ברמת גן, מבקש מהחסידים לכבד את השבת ולקבלה מוקדם. 

במכתב שיצא על ממזכירות בית הרבי נכתב: "היות ולדאבוננו קמו פורקי עול המזלזלים ומעליבים בקדושת שבת קודש ובחסות הממשלה התירו חילולי שבת בפרהסיא רח”ל ודבר זה הוא חילול ה’ גדול ונורא ואין לך גדול מחטא זה כמבואר ברמב”ם בהלכות תשובה. ופשוט שיכול להיגרם מכך קטרוג נורא על כלל ישראל, וכל ישראל ערבים זה לזה וכולנו אנשים אחים אנחנו, והוא רחום יכפר עוון ולא ישחית".

הרבי מראחוב. צילום: שוקי לרר

"על כן נתבקשנו מאת כ”ק מרן אדמו”ר שליט”א, להקדים את פני הרעה ונצא בשבת זו לכבדה ביותרת הכבוד נגד כבודה המחולל בראש חוצות ,להוסיף מחול על הקודש ולקבל שבת בשעה מוקדמת בשעה 18:30.  וכל אחד באזור מגוריו יעודד ויחזק לבני ביתו ולחבריו להתאסף בבתי כנסיות ובבתי מדרשות לתורה ולתפילה או לאמירת תהילים. וכן הנשים יקדימו הדלקת נרות לשעה 18:45". 

ואלו הגרים על יד בית מדרשינו (רחוב ברקאי 20 רמת גן) יתאספו בבית מדרשינו לתורה ולתפילה, ולשמוע דברי אלוקים חיים מכ”ק מרן אדמו”ר שליט”א. ובזה נראה להקב”ה שאנחנו שמחים עם השבת קודש. בעזרת ה’ יתברך אנו מקוים שזה יעשה התעוררות בשמים להשקיט את המקטרגים ע”י שמספר גדול יקדשו שם שמים בשמחה ובטוב לבב, יהא נגד אלו שעוד לא זכו לטעום טעם של שבת קודש. ויהי רצון שנזכה להרחמן הוא ינחילנו ליום שכלו שבת". 

ראחוב אירוויזיון חילולי שבת שמירת שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד