י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חרד לפרטיותו

בזבז בחורף האחרון יותר מ - 59 מיליון דולר

על פי הדיווח, המיליארדר האמריקני מארק צוקרברג, הבעלים של כמה מהרשתות החברתיות החזקות בעולם ובניהן פייסבוק, רכש בחורף האחרון בתים באזורי יוקרה בשווי של כמעט 60 מליון דולרים. בנוסף, הוא נוהג לרכוש נכסים סביב הבתים שהוא רוכש, כדי לשמור על פרטיותו

בזבז בחורף האחרון יותר מ - 59 מיליון דולר
צוקרברג צילום: רויטרס

המיליארדר, עם שווי הנאמד בכ - 71.5 מיליארד דולר, קנה לאחרונה שני בתים בשווי של 59 מיליון דולר, באזור החוף ליד אגם טאהו, בסיירה, שנמצא בין נבאדה לקליפורניה.

המיליארדר האמריקני מארק צוקרברג, הבעלים של חברת פייסבוק, שידרג לאחרונה את הנכסים שלו ואת האפשרויות לבלות בחופש במקומות חלומיים.

צוקרברג, בן ה-34, בזבז בחורף האחרון יותר מ -59 מיליון דולר על שני נכסים סמוכים לאגם טאהו, בסיירה נבאדה, בין קליפורניה לנבאדה - אזור הידוע בחופיו ובאתרי הסקי שלו. כך מדווחים אתרי נדל"ן - רכילויות בארה"ב.

הרכישה התקיימה באופן פרטי, באמצעות חברה בעלת ותק ואחת הגדולות באזור ובחוזה סוכם לשמור על סודיות העסקה.

מעניין שדווקא אדם כמו צוקרברג, שחשף את כולנו לכל העולם, פתאום מפריע לו חדירה לפרטיות, עד שהוא מוכן לשלם הרבה כסף לחשאיות העסקה.

זהו המיקום הרביעי במערב ארה"ב שם צוקרברג רכש נדל"ן. הוא גם הבעלים של נכסים בפאלו אלטו, קליפורניה, בסן פרנסיסקו, ובמחוז קאואיי שבמדינת הוואי.

ביחד, צוקרברג רכש 10 נכסים, הוא גם נוהג לרכוש נכסים מסביב, כדי להבטיח את הפרטיות שלו. הוא קנה את ארבעת הבתים שסביב ביתו העיקרי בפאלו אלטו.

צוקרברג עצמו מתגורר בפאלו אלטו, עיר בקליפורניה, בבית בגודל של 5000 רגל - 470 מטרים.

את הבית הוא קנה בשנת 2011 ושנה לאחר מכן החל צוקרברג ברכישת ארבעת הבתים סביב ביתו שבפאלו אלטו., הוא הוציא יותר מ-43 מיליון דולר על נכסים אלה.

מארק צוקרברג פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד