י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
טעות בכתובת

מבוכה לשופט בדימוס: מזימתו נגד בן-גביר נחשפה

מבוכה לשופט בדימוס עודד אל-יגון: ניסה לברר כיצד לסגור את הפייסבוק של איתמר בן גביר - עם בן גביר עצמו • "מי יודע כמה השפיעה השקפת עולמו מלאת השנאה לדתיים של אל-יגון על פסקי הדין שלו", תוהה עו"ד בן-גביר

מבוכה לשופט בדימוס: מזימתו נגד בן-גביר נחשפה
בן גביר צילום: פלאש 90

נשיא בית משפט השלום בבאר שבע בדימוס, השופט עודד אל-יגון העלה שלשום (רביעי) פוסט בדף הפייסבוק שלו בו כתב כי לא יכל לצפות בטקס הדלקת המשואות בגלל שמי שהנחתה את הטקס היתה אישה דתייה בעלת כיסוי ראש.

אל-יגון כתב: "ניסיתי לצפות בטקס הדלקת המשואות, אחרי דקה נמלטתי על נפשי. המגישה חובשת לראשה תרבוש רב קומות, כמצווה בימים אלה על נשים שומרות מצוות".

לדבריו, "לשמחת לבי האיש שהניף את דגל המדינה, עטה על ידיו כפפות צחורות. אני מניח שביקש להגן על עצמו מפגע וצרה, ואני חושב שאולי ביקש בדרך זו לאותת לצופים ולהעביר אליהם את תחושותיו על מה שקורה לדגל הזה, ועל הכיוון שאליו הוא מתנופף בשנים האחרונות. אולי אחזור לצפות מאוחר יותר, כדי לדווח לסרבני הצפייה האחרים".

עו"ד איתמר בן גביר העלה פוסט בתגובה לדבריו בו כתב: "ההזוי הזה היה שופט במדינת ישראל. הוא אכול שנאה לבני עמו ולמורשתו. אם המנחה הייתה ערביה עם רעלה הוא הראשון שהיה מברך, אבל כאשר מדובר ביהודיה צדיקה הוא אכול שנאה. השאלה היא כמה עודד אל יגונים יש במערכת המשפט. עצוב".

אלא שלאחר זמן קצר מרגע העלאת הפוסט, קיבל בן גביר הודעה בחשבונו הפרטי מאל-יגון עצמו שכתב לבן גביר "איך אפשר לסגור את הדף הזה?". בן גביר השיב "איזה דף"?, ואל-יגון, שככל הנראה הבין את טעותו מיהר לכתוב לבן גביר כי ההודעה נשלחה בטעות. בן גביר השיב לאל-יגון: "כדאי שתלמד דמוקרטיה... אם לא אני מוכן להעביר לך קורסים בחינם", ואל-יגון מצידו השיב לו שישקול זאת.

בן גביר אומר הבוקר כי "הדברים אמנם נראים משעשעים, אולם הם עצובים ומאוד מדאיגים. נשיא בית משפט בדימוס מטנף ומתבטא בבוטות נוראית נגד מנחת אירוע בשל היותה אישה דתיה. מי יודע כמה השפיעה השקפת עולמו מלאת השנאה לדתיים של אל-יגון על פסקי הדין שלו בימים בהם שימש כשופט, ומי יודע כמה אל-יגונים נמצאים כיום במערכת המשפט".

שופט בדימוס איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד