כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חברת גוליבר משיקה שירות מקוון לבחירת מושבים בטיסות

במסגרת השירות יוכל הלקוח לבחור את מקום מושבו בטיסה בסיום הזמנת הכרטיס ■ מדובר בשירות שניתן עד היום רק על ידי חברות התעופה השונות

  • י"ט אדר התשע"ב
חברת גוליבר משיקה שירות מקוון לבחירת מושבים בטיסות

חברת גוליבר השיקה בתחילת השבוע שירות חדש ללקוחות המזמינים כרטיסי טיסה דרך אתר החברה, המאפשר להם לבחור את מקום הישיבה בטיסה, הזמנת ארוחות ושירותים נלווים דרך האתר.

במסגרת השירות יוכל כל לקוח לבחור את מקום מושבו בטיסה בסיום הזמנת הכרטיס באתר. מדובר בשירות שניתן עד היום רק על ידי חברות התעופה השונות, ולא על ידי אתרי אינטרנט של חברות תיירות.

במסגרת השירות יוכל הלקוח בנוסף להזמין גם ארוחה (כשרה\צמחונות\ילדים\דלת שומן\ללא גלוטן), להזין מספר נוסע מתמיד ולבקש שירותים מיוחדים לטיסה כמו בקשה לכסא גלגלים ועריסת תינוק. שירות הזמנת המושב הוא אישי ומחייב ציון שם הנוסע. בקשת הנוסע תועבר לחברת התעופה והנוסע יקבל הודעה על אישורה.

"השירות הזה הוא הראשון מסוגו בארץ בקרב אתרי תיירות המציעים טיסות במגוון חברות תעופה", אומר אורי אלון, מנכ"ל חברת גוליבר. "אנו שמים דגש מתמיד בשיפור חוויית ההזמנה דרך האינטרנט, והשירות הנוסף ללקוחות החברה יאפשר לנוסעים לבחור היכן הם יושבים, מה הם אוכלים ולבקש שירותים נוספים, עוד בטרם הגיעו לשדה התעופה, והכל באמצעות האתר".
מטוס טיסה מקום בחירה גוליבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד