י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"פחות אקשן, יותר דרמה"

אחרי 'מנחה': מענדל המריא לצילומי הקליפ הבא

המשפיע המוזיקלי מגלה כי המריא לאוקראינה לצילומי הקליפ הבא שלו וחושף לראשונה תיעוד מאחורי הקלעים של הקליפ המושקע והמדובר 'מנחה' • הוא מבטיח "יש למה לצפות"

אחרי 'מנחה': מענדל המריא לצילומי הקליפ הבא
מענדל ראטה צילום: מתוך פייסבוק

כשנתיים אחרי הקליפ המרהיב לשירו 'מנחה', שהיו שהכתירו אותו כקליפ המוזיקלי, המושקע והמרתק ביותר לשנת תשע"ז, המשפיע המוזיקלי ר' מענדל ראטה מצלם בימים אלה את הקליפ הבא.

"סוף סוף! הגיע הזמן. ברוך שהחיינו. אני טס היום לאוקראינה לצלם את הקליפ הבא שלי בעזהשי"ת", בישר אמש ראטה לאלפי עוקביו בדך הפייסבוק שלו.

"חיכיתי לו המון המון זמן, הקדשתי לו המון המון אנרגיה ודמים תרתי משמע, והתפללתי הרבה בשביל הצלחתו. התגעגעתי לתקופה של 'מנחה'. אחד החלומות הגדולים שלי הוא לעשות משחק, קולנוע בקדושה, ויש לי חלומות לעשות סרטים יפים מלאי השראה. יום יבוא ונגשים את כל החלומות בעז"ה. אבל עכשיו טסים לאוקראינה", סיפר.

לגבי הקליפ שעתיד לראות אור בשבועות הקרובים מגלה, מענדל כי "בשונה ממנחה, הפעם הוא השיר הוא שיר איטי ועמוק, טיפה ארוך אמנם אבל מאוד מרגש. הקליפ יהיה בהתאם. פחות אקשן, יותר דרמה".

בנוסף, הוא צירף באותו פוסט, תיעוד מצילומי הקליפ 'מנחה' שצבר עד כה מעל 862 אלף צפיות וכתב, "אני מצרף לכם סרטון 'מאחורי הקלעים' של מנחה שאף פעם לא פרסמתי עוד. כולי תקווה שאחרי שבועות ייצא הקליפ המיוחד בעזהשי"ת. מיד בתום הקליפ אפתח סוג של מאצ'ינג בשביל האלבום, כי הגיע הזמן שאוציא גם אלבום, עם 14 שירים יפים. אני מאוד מקווה שתיהנו מהקליפ, מקווה מאוד שהיעד בגיוס יתמלא, וכך נוכל בקרוב להוציא גם את האלבום בעזהשי"ת".

"הפעם אנחנו עובדים על הפרוייקט עם דני פינקלמן המפיק האגדי, ועם האחים התותחים אהרן ודוד אוריאן, מחברת ההפקות הענקית "עולם ומלואו". יש למה לצפות חברים!", סיים ראטה.

מענדל ראטה מנחה צילומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד