י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אדם ערכי ביותר"

מסינג מוותר על המינוי; הרמטכ"ל קיבל בצער

גיל מסינג מוותר על המינוי שלו לדובר צה"ל; הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי איחל לו הצלחה • "הרמטכ"ל קיבל בצער את החלטתו"

מסינג מוותר על המינוי; הרמטכ"ל קיבל בצער
גיל מסינג צילום: דובר צה"ל

מי שצפוי היה להתמנות לדובר צה"ל, גיל מסינג, הודיע הבוקר (ראשון) לרמטכ"ל אביב כוכבי כי הוא "מוותר על המינוי לדובר צה"ל". ב

מכתב אותו שלו ‏מסינג לרמטכ"ל כוכבי כתב, "על בסיס אותו סולם ערכים שהכווין אותי בכל פעולותיי עד כה.. על אף שהובהר שלא נפל כל פגם בהתנהלותי האישית או בזו של מי מקרוביי, אינני מעוניין שאדם כלשהו ישתמש בי ובמינוי שלי ככלי ניגוח כלפי צה"ל. על כן, אני מבקש ממך לבטל את המינוי ולאפשר לי לחזור לחיי במסגרת עבודתי בצ'ק פוינט".

במענה למכתב זה, הרמטכ"ל כוכבי כתב "מר גיל מסינג פנה הבוקר לראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, וביקש לבטל את ההחלטה בנוגע למינויו לתפקיד דובר צה"ל". 

הרמטכ"ל ציין כי מר מסינג נבחר לתפקיד לאור היותו אדם ערכי ביותר, בעל ניסיון מקצועי רב ומגוון ואיש מקצוע מן המעלה הראשונה. מר מסינג ויתר על משרה נחשקת במגזר הפרטי לטובת חזרתו לצה"ל.

"הרמטכ"ל קיבל בצער את החלטתו של מר מסינג, ומבין את הנסיבות ברקע ההחלטה. הרמטכ"ל הדגיש כי סיוע של אזרחי ישראל לגורמי אכיפת החוק ומוסדות המדינה הינו חלק מחובתנו האזרחית" נכתב בהודעת צה"ל.

"הרמטכ"ל הוסיף שניסיונו הרב ויכולותיו של מר מסינג יכלו לתרום רבות לצה"ל ולמערך הדוברות וכי הוא מקווה שגם בעתיד ימשיך מר מסינג ויתרום מניסיונו ומקצועיותו לצה"ל. הרמטכ"ל הודה למר מסינג על נכונותו להתייצב לשירות צה"ל והמדינה, ואיחל לו הצלחה רבה".

גיל מסינג אביב כוכבי דובר צה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד