כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

המצית 2 • שורף רכבו של רוטנברג הסגיר עצמו

אהרון פרומוביץ', בן 22, שרף לפי החשד את רכבו של 'השרוף' אהרן רוטנברג, שביתו הוצת לפני כשנה • הבחור שהצית את הבית צפוי ל-5 שנות מאסר לפחות

מצית 2. אהרון פרומוביץ'
מצית 2. אהרון פרומוביץ'



אהרון פרומוביץ', בן 22, הסגיר עצמו אתמול (ב) למשטרת מחוז רמפו, לאחר שהמשטרה חיפשה אחריו בגין הצתת רכבו של 'השרוף' אהרון רוטנברג בחג פורים האחרון סמוך לבית הוריו. היום הובא פרומוביץ' בפני שופט, כפר באשמה ושוחרר בערבות כספית.

רכבו של רוטנברג הוצת בחג פורים האחרון, לאחר שפרומוביץ' נכנס לבית משפחת רוטנברג בקרית ניו סקווירא שבמונסי. אהרון רוטנברג, ששהה באותו זמן בבית, הסביר לבחור את החומרה ואת הסכנה שבשתיית אלכוהול.

הבחור הנסער יצא מהבית, תוך שהוא מקלל את רוטנברג. מיד אחר-כך חזר שוב לתוככי הבית והמשיך לקלל נמרצות את בני המשפחה. לאחר שיצא החוצה, כך לפי החשד, הצית את רכבו של רוטנברג.

שיכור הצית רכבו של 'השרוף' מסקווירא

אתמול, כאמור, הסגיר פרומוביץ' עצמו למשטרה המקומית, לאחר שבימים האחרונים המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. בשעה 10:00 בבוקר הוא הובא בפני השופט אלן סיימון. הוא הואשם במספר עבירות, בהן הצתה.

בסיום הדיון נלקח הנאשם על-ידי המשטרה לצורך מתן טביעת אצבע ולחקירה קצרה, שבסיומה שוחרר בערבות של 5,000 דולר.

דיון נוסף בעניינו נקבע ל-26 במרץ.

בתוך כך, בימים אלו מתנהל משפטו של שאול שפיצר, תלמיד ישיבת סקוורא, אשר הואשם בזריקת בקבוק תבערה לעבר ביתו של אהרון רוטנברג בשנה שעברה, לאחר שהאחרון סירב להתפלל בבית המדרש של החסידות בעיירה והקים מניין נוסף. רוטנברג נפצע קשה מהאש שפרצה.

באשר לגזר דינו של שפיצר אמרו השופטים לפני מספר שבועות, כי הוא לא יפחת מ-5 שנות מאסר.
סקווירא אהרון רוטנברג הצתה רכב שאול שפיצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד