כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

זעם על המשטרה: "מפקירה את שמעון הצדיק"

המשטרה עצרה בליל שבת בחור ישיבה במהלך התפרעויות של צעירים ערבים בסמוך לקבר שמעון הצדיק • הנציגים החרדים במכתב למשטרה: "המשטרה לא עושה דבר וביזתה את המקום"

קבר שמעון הצדיק. צילום ארכיון
קבר שמעון הצדיק. צילום ארכיון



אירוע התקיפה בקבר שמעון הצדיק – במהלכו נעצר בחור ישיבה שאולץ לחלל את השבת - אינו יורד מסדר היום.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' מתפללים שהגיעו בליל שבת למתחם הציון הותקפו על ידי ערבים.

עוד בנושא:
מדינת חלם • הערבים תקפו; צעיר יהודי - נעצר

במהלך התגרה נעצר בחור ישיבה ואולץ לחלל שבת. ביום ראשון הוא שוחרר בערבות ובהרחקה למשך שלושה שבועות מהשכונה זאת למרות שבחורי הישיבה האחרים נזקקו לטיפול רפואי.

מנהלי אתר שמעון הצדיק הגישו במשטרת ירושלים תלונה תוך שימוש בסרטון מצלמות האבטחה המתעד את התפרעויות אך עד כה המשטרה לא עצרה את המתפרעים הערביים.

סגן ראש עיריית ירושלים, יצחק פינדרוס ויו"ר סיעת יהדות התורה בעיר, יעקב הלפרין פנו במכתב למפקד מחוז ירושלים ניסו שחם בדרישה לאבטח את מתחם קבר שמעון הצדיק וכל הדרכים המובילות אליו.

המכתב המלא: "המשטרה לא עשתה דבר"

לכבוד
ניצב מר ניסו שחם
שלום רב,

הנדון: מהומות השבת במערת קבר שמעון הצדיק.

ביום השבת האחרון נכנסו פורעים ערבים לשטח מערת שמעון הצדיק ותקפו הנמצאים במקום, בנס לא היו נפגעים בנפש, וזאת לאחר שבזמן קבלת שבת נפגע מתפלל שהיה בדרכו למערת שמעון הצדיק.

בידי מנהלי הקבר יש סרטון המעיד על המעשים שנעשו בתוך שטח מערת שמעון הצדיק ואשר ניתן בקלות ע"י צפייה בסרטון לזהות את המעורבים בתקיפה בכדי שיהיה אפשר למצות עימם את הדין.

לצערנו כפי הידוע לנו עד היום המשטרה לא עשתה דבר בכדי לעצור את המתפרעים. על אף שניתן לזהות אותם ביתר קלות. ומאידך המשטרה החזיקה עצור שנעצר תוך כדי חילול שבת ובזיון של המקום הקדוש בעקבות תגובת הגנה של המתפללים.

המקום הוכרז ע"י ממשלת ישראל כמקום קדוש ומתופעל על ידה, ולא יתכן שהמשטרה לא תגן על ביטחונם של המבקרים באתר. אנו דורשים שמשטרת ישראל תיקח אחריות על המקום ותדאג להבטחת המבקרים וכן תגן על הדרכים המובילים לאתר.
שמעון הצדיק ניסו שחם אלימות תלונה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד