י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מגיע לו עודף

לפיד ל'בחדרי': החרדים צריכים להתנצל

במהלך מסיבת העיתונאים שכינס, נשאל יאיר לפיד על ידי כתב 'בחדרי חרדים' האם לנוכח העובדה שהציג נתון שקרי וגרם להתסה כלפי החרדים יסכים להביע התנצלותו, אך הוא סירב וטען: "קודם שיתנצלו בפני" | צפו בתיעוד

לפיד ל'בחדרי': החרדים צריכים להתנצל
לפיד צילום: פלאש90

לאחר שהסית נגד הציבור החרדי והציג נתון שקרי לפיו אברך חרדי מקבל 07,00 שקל, מה שגרם להסתה פרועה נגד המגזר החרד לדבר השם, ולאחר שפורסם הנתון המדויק על שכר האברך החרדי, חבר הכנסת יאיר לפיד שכינס היום (שני) מסיבת עיתונאים נשאל על ידי 'בחדרי חרדים' האם הוא רוצה לחזור בו מטענותיו או להתנצל בפני הציבור החרדי, אך הוא סירב להתנצל וביקש דווקא לקבל את סליחתם של החרדים.

במהלך מסיבת העיתונאים שאל כותב השורות את חה"כ לפיד, "אמרת בערב יום הזיכרון בראיון לרשת ב' כי אברך מקבל 7,800 שקל וזה גרם לתגובות נזעמות נגד הציבור החרדי. בפועל, אברך חרדי מקבל 765 בלבד. תרצה לחזור בך או להתנצל?", אך כפי שניתן לראות בתיעוד הוידאו, לפיד סירב לחזור בו מדבריו.

וכך השיב לפיד: "קודם שהם (החרדים א.ק.) יתנצלו בפני שהם קראו לי עמלק, בתנ"ך כתוב שאמורים להשמיד את כל זרעו אז בשם הילדים שלי שקודם יתנצלו בפני אחרי זה שיחזרו אלי".

לפיד נמנע מלענות על העובדה כי אברך חרדי מרוויח רק 765 שקל והוסיף כי, "אני יכול לעשות רשימה של נתונים שתלוי כמה ילדים יש, אני לא אכנס אתכם לנתונים. קודם שיחזרו אלי כל הצדיקים שכל כך נבהלו ויגידו לי מה הם חושבים על זה שבעיתונות החרדית קראו לי פעם אחרי פעם עמלק, שזה ממש קריאה לפגוע בילדים של בן אדם".

כזכור, בערב יום הזיכרון תקף יאיר לפיד את החרדים בעקבות דיווח על פשרה סביב חוק הגיוס כשאמר כי, "אם קוראים לך משה ואתה סבא בן שמונים שנלחם בכל מלחמות ישראל - אתה תקבל קצבה של 4,232 שקל", אבל לדברי לפיד, "אם קוראים לך משה ואתה תלמיד ישיבה בן 19 שמשתמט מגיוס בצה"ל - אתה תקבל קצבה של 7,800 שקל מהמדינה".

לאחר מכן הוסיף לפיד: "‏כרטיס היציאה מהכלא של נתניהו כולל גם את מכירתם של ערכי היסוד של צבא העם. אם הקומבינה של ביבי עם המפלגות החרדיות תעבור, כל מי שיש לו ילד שצריך להתגייס לצבא, ידע שיש כאלה שהילדים שלהם לא צריכים להתגייס כי ביבי צריך חסינות מליצמן ודרעי".

בנוסף, לפיד ניסה להקשות על הפשרה כשהוא פנה גם בשפה הרוסית ליו"ר ישראל ביתנו שר הביטחון ליברמן, שהוביל את הקמפיין שלו עם חוק הגיוס ושאר נושאי הדת וכתב; "ליברמן, לא התחייבת שלא תשנה אף אות בחוק הגיוס?".

יאיר לפיד אברכים הסתה ארי קלמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד