י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יכולות יוצאות דופן

חיילים חרדים סיכלו פיגוע ירי בטווח המיידי

בשבוע שעבר הוקפצו חיילי פלוגת 'תומר', הפלוגה החרדית בחטיבת גבעתי, בעקבות מידע מודיעיני שהצביע על כוונה של מחבלים לבצע פיגוע ירי בטווח המיידי. הם פתחו בסריקות, חתרו למגע ותפסו את המחבלים. על כך הם זכו לתעודת הערכה

חיילים חרדים סיכלו פיגוע ירי בטווח המיידי
החיילים החרדים שסיכלו פיגוע קיבלו תעודה צילום: המצלם

לוחמי פלוגת 'תומר', הפלוגה החרדית בחטיבת גבעתי המשתייכת לגדוד 435 (רותם), תופסים בחודשים האחרונים את הקו בגזרת חברון ויהודה, שם הם פועלים בין היתר בלחימה ובסיכול טרור מקומי.

בשבוע שעבר הוקפצו החיילים לפעילות נקודתית, בעקבות מידע מודיעיני שהצביע על כוונה של מחבלים לבצע פיגוע ירי בטווח המיידי. החיילים שהגיעו לחברון, פתחו בסריקות, חתרו למגע ותפסו את המחבלים ואת אמצעי הלחימה בהם התכוונו המחבלים לבצע את הפיגוע.

הנשק שנתפס אצל המחבלים

מדובר באחת הגזרות הרגישות והעוינות ביותר המאפיינת בחיכוך תמידי עם פעילי חמאס הנטמעים באוכלוסיה מקומית. במהלך החודשים האחרונים, לוחמי הפלוגה התמודדו עם מספר אירועי שיא וסיכלו פיגועים משמעותיים, בין בסיכול תשתיות בשלבי התכנון ובין מעצר ונטרול מחבלים שיצאו לפגע.

פעילויות אלה זיכו אתמול (ראשון) את הפלוגה בתעודת הערכה מאלוף משנה איתמר בן חיים, מפקד חטיבת יהודה, אשר גם ציין בדבריו את היכולות יוצאות הדופן של הלוחמים המגלים תעוזה ומקצועיות רבה.

פלוגת תומר סיכול פיגוע חיילים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד