י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעיירה השקטה

מזעזע: יהודייה נדקרה; מצוד אחר התוקף

האנטישמיות באירופה גואה: יהודיה נדקרה ונפצעה באורח אנוש בהלינסבורג שבשבדיה • האבטחה במבנים היהודיים בעיר תוגברה • המשטרה מנהלת מצוד אחר החשוד בתקיפה

מזעזע: יהודייה נדקרה; מצוד אחר התוקף
זירת האירוע צילום: באדיבות המצלם

אשה יהודייה בשנות ה-60 לחייה נדקרה ונפצעה באורח אנוש על ידי אלמוני בעיר השבדית הלסינבורג, ובשעה זו נערך מצוד אחר התוקף. המשטרה הגבירה את האבטחה מחוץ לכל המבנים היהודיים בעיר.

על פי הדיווח באתר 'אפטונבלאדט', האישה שמוכרת בקהילה היהודית נדקרה בשעה 7:30 בבוקר. על פי עדי ראיה היא זעקה לעזרה. הדוקר פצע אותה קשה מאד, והיא פונתה לבית החולים באזור. המשטרה חוקרת את המקרה כניסיון לרצח.

מהמשטרה המקומית נמסר, כי היא נדקרה על ידי גבר שנראה נמלט מהמקום. לדבריהם, האשה זעקה באנגלית לעזרה. חוקרים של זיהוי פלילי בודקים את האזור שנסגר לכמה שעות.

בעקבות המקרה אנטישמי בשוודיה, תוקף סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, יעקב חגואל: "בזמן שתיירים רבים תושבי אירופה הגיעו לישראל השבוע כדי לקחת חלק באירועי האירוויזיון, ישנם אנשים שממשיכים להפיץ שנאה ואנטישמיות ברחבי אירופה".

"שוב אנו שומעים על מקרה קשה ומזעזע, הפעם בשוודיה, כלפי עובדת בקהילה היהודית בהלסינגבורג שהיתה בדרכה לעבודה. מדובר במקרה חמוד ביותר ועל הרשויות בשוודיה לדאוג לביטחון הקהילה היהודית במקום ולמנוע הישנות של מקרים כגון אלה", האשים חגואל.

 

שבדיה תקיפה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד